  • 11. Data: 2009-06-21 14:48:15
    Temat: Re: Nero Express to syf. Co zamiast niego?
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...please> napisał w wiadomości
    news:hip1h6-1j3.ln1@mail.viste-family.net...
    > On Sunday 21 June 2009 15:28, qwerty wrote:

    > Ale właśnie o to chodzi, że OP nagrał plik na *jednej* płycie, a sprawdzał
    > na trzech napędach.
    > Dobrym testem byłoby nagranie tego samego pliku na tej samej nagrywarce za
    > pomocą tego samego programu 3x. I wtedy porównać, czy nagrało się 3x tak
    > samo, czy też za każdym razem inne sumy wychodzą.

    Zrobiłem więc więcej testów. Oto wyniki:

    Plik na dysku:
    66DD2162F6998CB7C597BF72EC1B3255
    ponownie sprawdzilem (po restarcie komputer, przed godzine byl wylaczony):
    66DD2162F6998CB7C597BF72EC1B3255

    Nagralem na plyte Verbatim (weryfikacja OK):
    odczyt z nagrywarki:
    E7E3D4AA11E5DE3163F151F4EA202255

    odczyt z napedu dvd:
    E7E3D4AA11E5DE3163F151F4EA202255

    jeszcze inny naped, na drugim komputerze:
    E7E3D4AA11E5DE3163F151F4EA202255

    --------------------
    nagrane kolejny raz (tym razem na inna plyte, weryfikacja znowu OK)

    odczyt z nagrywarki:
    ABE94996861C340B53F97EF39728E8B2

    Wyglada na to, ze zwalone jest:
    1) Nero Express- bo nie widzi roznicy miedzy plikiem na dysku i na plycie
    2) mozliwe, ze nagrywarka zle nagrywa (ale odczytuje dobrze). Sprawdze innym
    programem czy dobrze nagra.

    lamer

  • 12. Data: 2009-06-21 15:57:04
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Dawid, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości h1lf8h$h8j$...@n...news.neostrada.pl pobredza:

    > Co to za nero,

    Jak Express, to bardzo wątpliwe, że pirat, bo jumacze raczej nie bawią
    się w jumanie przyciętych wersji.

    > oryginał?

    Pytasz tylko ze względu na kontekst prawno-moralny, czy też wiadomo, ze
    były przypadki, że pirackie wersje odstawiały jakieś fiki miki? Pytam z
    ciekawości, bo buszując po Internecie nigdy nie spotkałem się z takimi
    przypadkami. Wirusy? What?

    --
    tbr

  • 13. Data: 2009-06-21 16:02:02
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Brodi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pobaw się ImgBurn

    I zobaczyłem. Nagrał płytę prawidłowo- md5 pliku z płyty zgadza się z md5
    pliku na dysku.
    Czyli nagrywarka ok, ramy ok, a Nero Express to kłamliwy skubaniec.

    lamer

  • 14. Data: 2009-06-21 16:05:10
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    > MEMTEST+
    >
    > Najłatwiej ściągnąć płytkę SystemRescueCD, uruchomić na niej komputer,
    > wpisać "memtest" i oglądać co się dzieje.

    Skoro ImgBurn prawidłowo nagrał, to znaczy, że winne jest Nero Express. A ja
    głupi tyle lat nagrywałem tym programem. Pewnie mam masę popsutych plików,
    bo o ile parę bajtów zmienionych w jakimś obrazku nic nie szkodzi, to zmiana
    w jakimś programie może być fatalna ;/

    lamer

  • 15. Data: 2009-06-21 16:16:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    > I zobaczyłem. Nagrał płytę prawidłowo- md5 pliku z płyty zgadza się z md5
    > pliku na dysku.
    > Czyli nagrywarka ok, ramy ok, a Nero Express to kłamliwy skubaniec.

    Nero jest całe skopane (nie tylko express). Wielka kobyła, gdzie program o
    rozmiarze 6-7 MB robi to samo. Dla mnie nero skończyło się na wersji 8. Polecam
    zamienniki, które są lepsze. :)

  • 16. Data: 2009-06-21 16:44:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    > rozmiarze 6-7 MB robi to samo. Dla mnie nero skończyło się na wersji 8. Polecam

    Przetestowałam parę darmowych programików i uważam, że Burn4 Free (nie
    mylić z Burn CD) jest niezły i chyba najlepszy.

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-06-21 17:18:33
    Od: "JwZw" <j...@i...pl>

    > Nero jest całe skopane (nie tylko express). Wielka kobyła, gdzie program o
    > rozmiarze 6-7 MB robi to samo. Dla mnie nero skończyło się na wersji 8.

    Na wersj 6.
    Przy tej wersji będę się upierał ;-)

  • 18. Data: 2009-06-21 18:02:37
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    JwZw pisze:
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Na wersj 6.
    > Przy tej wersji będę się upierał ;-)

    Potwierdzam :)

  • 19. Data: 2009-06-21 18:04:07
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]
    > 1) Nero Express- bo nie widzi roznicy miedzy plikiem na dysku i na plycie
    > 2) mozliwe, ze nagrywarka zle nagrywa (ale odczytuje dobrze). Sprawdze

    Sprawdzałeś czy te pliki się różnią czy tylko tak się domyślasz?

  • 20. Data: 2009-06-21 18:36:18
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Sunday 21 June 2009 20:04, MC wrote:
    > Sprawdzałeś czy te pliki się różnią czy tylko tak się domyślasz?

    Przecież napisał, że MD5 się różnią po zapisie...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste