  • 1. Data: 2011-05-06 09:38:41
    Temat: Nic - w "konkursie" ;-)
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Zgłosiłem swój "blog":
    http://dybowski.pl/nic
    do "konkursu" ;-) Jeśli moglibyście kliknąć "oddaj głos na ten blog":
    http://www.swiatobrazu.pl/fotoblog2011/blog/21vl7xec
    /
    potem trzeba wpisać kod i znów kliknąć;
    byłbym wdzięczny* :-) Może nie wygram konkursu, ale miło by było
    utrzymać się w czołówce; wiem, że czyta mnie dobrych kilkaset osób,
    więc jakieś szanse mam :-)

    Czarek

    *Wdzięczność moja wyrażać się będzie w coraz lepszych artykułach; jak
    zwykle u mnie - poważne tematy w mało poważny sposób :-)

  • 2. Data: 2011-05-06 13:02:48
    Temat: Re: Nic - w "konkursie" ;-)
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    W dniu 2011-05-06 11:38, Czarek pisze:
    > *Wdzięczność moja wyrażać się będzie w coraz lepszych artykułach; jak
    > zwykle u mnie - poważne tematy w mało poważny sposób :-)

    To swoją droga, ale mnie wdzięczność wyrazisz najlepiej wystawiając na
    sprzedaż jakiś szeroki kąt do RB67 :)
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery

  • 3. Data: 2011-05-09 10:58:26
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 6 Maj, 15:02, Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl> wrote:

    > To swoją droga, ale mnie wdzięczność wyrazisz najlepiej wystawiając na
    > sprzedaż jakiś szeroki kąt do RB67 :)

    Niestety, już nie mam... niedawno wystawiałem 75-tkę :-)
    A za kliki dziękuję! :-)

    Czarek

  • 4. Data: 2011-05-09 11:23:26
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    W dniu 2011-05-09 12:58, Czarek pisze:

    > Niestety, już nie mam... niedawno wystawiałem 75-tkę :-)

    Nie, 50mm szukam :) Im szerzej tym lepiej :)