  • 1. Data: 2011-05-06 08:14:07
    Temat: kościóły
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    Kto w Polsce fotografuje architekturę sakralną? Kojarzycie jakiegoś specjalistę
    w tym temacie?

    marek

  • 2. Data: 2011-05-06 08:15:10
    Temat: Re: kościóły
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 6 Maj, 10:14, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Kto w Polsce fotografuje architektur sakraln ? Kojarzycie jakiego specjalist
    > w tym temacie?

    Kościoły katolickie - Andrzej Mroczek.
    Cerkwie i kościoły ewangelickie - Cezary Dybowski

  • 3. Data: 2011-05-06 08:18:39
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Kto w Polsce fotografuje architekturę sakralną? Kojarzycie jakiegoś specjalistę
    > w tym temacie?

    http://poznan.rydwelscy.pl

    ale tylko amatorsko ;-)

    stona bedzie wisiała po 13.05.2011

  • 4. Data: 2011-05-06 10:08:07
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Kto w Polsce fotografuje architekturę sakralną? Kojarzycie jakiegoś specjalistę
    > w tym temacie?

    http://poznan.rydwelscy.pl

    ale tylko amatorsko ;-)

    strona będzie wisiała po 13.05.2011

  • 5. Data: 2011-05-06 11:34:22
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał
    > Cerkwie i kościoły ewangelickie - Cezary Dybowski

    Czyli piekny, madry i skromny. ;-)
    Kurcze, zazdroszcze tak bardzo bezkrytycznej samooceny.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 6. Data: 2011-05-09 10:57:00
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 6 Maj, 13:34, "Piotr Sz." <p...@W...com> wrote:

    > Czyli piekny, madry i skromny. ;-)
    > Kurcze, zazdroszcze tak bardzo bezkrytycznej samooceny.

    Szczerze nie rozumiem. Czego mam się wstydzić? Wiedzy? Umiejętności?

    Czarek

  • 7. Data: 2011-05-09 11:30:33
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Szczerze nie rozumiem. Czego mam się wstydzić? Wiedzy? Umiejętności?

    Kluczem do zroumienia moze bedzie haslo: "skromnosc"
    http://pl.wikiquote.org/wiki/Skromno%C5%9B%C4%87

    Tylko tyle. Bez zadnych podtekstow. :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 8. Data: 2011-05-09 12:28:17
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 9 Maj, 13:30, "Piotr Sz." <p...@W...com> wrote:

    > Kluczem do zroumienia moze bedzie haslo:
    "skromnosc"http://pl.wikiquote.org/wiki/Skromno%C5%9
    B%C4%87

    Skromność przy przeciętnych zdolnościach jest zwykłą szczerością; przy
    wielkich talentach - obłudą.
    * Autor: Arthur Schopenhauer

    Nie cierpię obłudy. Tylko tyle. Bez zadnych podtekstow :D

    Czarek

  • 9. Data: 2011-05-09 18:18:12
    Od: "Piotr Sz." <p...@s...com>

    > Nie cierpię obłudy. Tylko tyle. Bez zadnych podtekstow :D

    Wole to:
    Skromność jest cnotą wypływającą ze świadomości własnej mocy.
    Autor: Paul Cézanne

    :-)

    Pozdrawiam
    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 10. Data: 2011-05-09 19:28:26
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > wielkich talentach - obłudą.
    > * Autor: Arthur Schopenhauer
    >
    > Nie cierpię obłudy. Tylko tyle. Bez zadnych podtekstow :D

    Jak zwykle gonisz za martwym językiem.
    Skromność nie posiada istoty. Nietzsche poświadczył to życiem a
    Szestow opisał.

    marek