  • 1. Data: 2011-05-11 19:19:40
    Temat: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Właśnie wróciłem i aż mnie trzęsie.
    Zwykła droga, jednopasmowa. Chce wyprzedzić. Widzę w lusterku motor
    jakieś 6 - 7 samochodów za mną. Zaczynam wyprzedzać i w tym momecie ten
    debil jest tuż koło mnie z lewej strony. Ja przyspieszyłem z 100 do 130
    przed rozpoczęciem wyprzedzania, to ile ten motocyklista jechał ?
    W ostatniej chwili ja przyhamowałem a on odbił w lewo, ale mocno nim
    targnęło. Opanował motor i po chwili zniknął na horyzoncie.
    Naprawdę niewiele brakowało, a patrzę w lusterka.

    Nich go diabli wezmą.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2011-05-11 19:21:25
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Nich go diabli wezmą.

    Prośba ma dużą szansę na realizację...

  • 3. Data: 2011-05-11 19:27:31
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-05-11 19:21, sundayman pisze:

    > Prośba ma dużą szansę na realizację...

    To postulat. :-P

    Musiałem się zatrzymać, tak mi się ręce trzęsły. Jeszcze nigdy nikogo
    nie walnąłem a już sporo lat jeżdżę.

  • 4. Data: 2011-05-11 19:40:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 19:19, WW pisze:

    > Zwykła droga, jednopasmowa. Chce wyprzedzić. Widzę w lusterku motor
    > jakieś 6 - 7 samochodów za mną. Zaczynam wyprzedzać i w tym momecie ten

    Widząc motocykl w lusterku masz obowiązek zjechać na prawo, a nawet
    zatrzymać się! Widziałeś motocykl i miałeś czelność wyprzedzić??
    Przecież motocykle som fszendzie!!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-05-11 19:47:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin WW

> [...]
    > on odbił w lewo, ale mocno nim targnęło. Opanował motor i po chwili
    > zniknął na horyzoncie. Naprawdę niewiele brakowało, a patrzę w lusterka.

    Niestety widząc motor w lusterku trzeba zakładać, że dosiada go jakiś
    pojeb który zapieprza w okolicach 200. Jest takich bardzo wielu, o czym
    piszę już od dawna, ale niektórzy to wyśmiewają, bo przecież to
    "niemożliwe". Ty jak widzę już się przekonałeś, że możliwe... ;)

  • 6. Data: 2011-05-11 19:53:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 19:47, to pisze:

> [...]
    > piszę już od dawna, ale niektórzy to wyśmiewają, bo przecież to
    > "niemożliwe". Ty jak widzę już się przekonałeś, że możliwe... ;)

    A Tobie co tym razem? Jaja sobie robisz czy zmiana poglądów o 180 stopni?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-05-11 20:02:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-11 19:19, WW pisze:
> [...]
    > targnęło. Opanował motor i po chwili zniknął na horyzoncie.
    > Naprawdę niewiele brakowało, a patrzę w lusterka.

    Tak dla otrzeźwienia - sytuacja z tych normalniejszych i częściej
    spotykanych - jadę sobie Al. Wilanowską w kierunku Dw. Południowego
    (DC) i przed Puławską jest skrzyżowanie - chciałem skręcić w lewo,
    szukałem ulicy. Jechałem prawym pasem, okazało się, że muszę zmienić
    na lewy i jeszcze raz do skrętu w lewo. W lusterku zauważyłem
    motocyklistę (sygnalizowałem chęć zmiany pasa itd.) sporo za mną
    i zastanawiałem się, czy poczekać, czy jednak spokojnie mogę
    manewr wykonać. O dziwo nawet zwolnił - gdybym miał więcej
    zaufania do nich, to bym dwa razy szybciej i sprawniej manewr
    wykonał, a tak się długo wpatrywałem w lusterko, czy przypadkiem
    jarząbka nie przytnie.

    > Nich go diabli wezmą.

    Większość z tych, co tak się zachowują (o ile Twój przekaz jest
    względnie obiektywny) nie jest w stanie jeździć na motocyklu
    już w czerwcu.

  • 8. Data: 2011-05-11 20:03:27
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > jest tuż koło mnie z lewej strony. Ja przyspieszyłem z 100 do 130 przed
    > rozpoczęciem wyprzedzania, to ile ten motocyklista jechał ?

    heh, dobre pytanie, mnie wyprzedził dziś na obwodnicy CKMK (A4) motocyklista
    i zadałem sobie w duchu to samo pytanie, ja jechałem prawym pasem luzując
    się przed pracą, napawałem słońcem, słuchałem jakiegoś fajnego country, a
    lewym pasem przejechał gość z prędkością na oko rzędu 230-250km/h, też
    trochę jeżdżę ale aż się wystraszyłem, chwilę wcześniej patrzyłem w lusterko
    i nic nie było, po chwili ryk silnika motocykla obok, naturalne spojrzenie w
    bok, później w przód a gość był już znacznie z przodu, mają chłopaki
    fantazję ech :/

    brat

  • 9. Data: 2011-05-11 20:06:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:03, bratPit pisze:

    > 230-250km/h, też trochę jeżdżę ale aż się wystraszyłem, chwilę wcześniej
    > patrzyłem w lusterko i nic nie było, po chwili ryk silnika motocykla

    Zaraz się dowiesz, że to niemożliwe. Bo motocykle tyle nie jeżdżą :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-05-11 20:09:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-11 19:47, to pisze:
    (...)
    > Niestety widząc motor w lusterku trzeba zakładać, że dosiada go jakiś
    > pojeb który zapieprza w okolicach 200.

    Błędne założenie - zresztą te 200 to gdzie i kiedy? Na Puławskiej
    w DC? Tak, czasem się tacy trafiają nocną porą - podobnie jak upalacze
    4 kółek.

    > Jest takich bardzo wielu, o czym piszę już od dawna,

    Jest ich niewielki odsetek i ta bardziej agresywna część szybko się
    wykrusza jeszcze wiosną.

    > ale niektórzy to wyśmiewają, bo przecież to
    > "niemożliwe". Ty jak widzę już się przekonałeś, że możliwe... ;)

    Nic dziwnego, że się "naśmiewają" skoro w korku na Puławskiej
    ścigant slalomem wyprzedza wszystko co się rusza z prędkością
    ca. 150km/h.