  • 1. Data: 2009-04-04 19:32:42
    Temat: Nie ciągnie mi moja ...;)
    Od: r...@i...pl

    Witam
    Oczywiście pompa paliwa mi nie ciągnie. Objawy są następujące: po dniu
    przerwy motor nie chce odpalić stwierdzona przyczyna nie dostaje
    paliwa, udało mi się uruchomić w dwojaki sposób zatykając wloty
    gaźników no i jakoś zaciągnął ,i drugi sposób na wylocie z pompy
    zgniotłem przewód - zakręciłem rozrusznikiem- odpuściłem przewód i
    też odpalił. W czasie pracy nie ma żadnych problemów tylko przy
    rozruchu po dobie (jakby coś się zawieszało). Więc ja stawiam na
    pompe. Nie znam jeszcze do końca tego motocykla gdyż kupiłem go po
    wypadku i kończę remont a motorek to ZX9R 1997 r (nieźle zasuwa) więc
    czy ktoś miał podobny problem i odczego miałbym zacząć aby to
    wyeliminować?
    Pozdrawiam
    Romek