  • 1. Data: 2009-04-04 10:39:49
    Temat: Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ?
    Od: "Rychoo" <r...@W...gazeta.pl>

    witam

    jak jest z hamulcami w B12 N ? niby po 2000r zmieniono na 6 tloczkowe , a na
    Allegro widze w wiekszosci 4 tloczkowe , nawet w tych po 2000r . Czy to
    znaczy ze maja przod od starszej wersji ? a co znaczylo by ze mialy dzwona ?
    Czy tez wersja N a S miala inne hamulce ?

  • 2. Data: 2009-04-04 12:22:29
    Temat: Re: Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ?
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Rychoo pisze:
    > witam
    >
    > jak jest z hamulcami w B12 N ? niby po 2000r zmieniono na 6 tloczkowe ,

    Tak jest 6 tłoczków w N i S - te same zaciski ma Hayabusa. Jeździłem na
    B12S i N i IMHO zupełnie dobrze radzą sobie z przyspieszeniami jakie ten
    motocykl zapewnia. Dwa palce w zupełności wystarczają do ich obsługi
    przy normalnej jeździe.

    > a na Allegro widze w wiekszosci 4 tloczkowe , nawet w tych po 2000r

    Spoglądasz na wersje 600 lub 650 (S lub N) - jeśli nie i to rzeczywiście
    1200 to znaczy, że był swap po dzwonie.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: GSF 600S '00

  • 3. Data: 2009-04-05 10:20:59
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 04-04-2009 o 14:22:29 []v[]artec <m...@o...pl> napisał(a):

    > Tak jest 6 tłoczków w N i S - te same zaciski ma Hayabusa. Jeździłem na
    > B12S i N i IMHO zupełnie dobrze radzą sobie z przyspieszeniami jakie ten

    przyspieszeniami? Predkosciami raczej, no chbya ze uzywasz hebla do
    utrzymywania stalej predkosci przy odkreconej manecie.

> [...]
    > przy normalnej jeździe.

    > Spoglądasz na wersje 600 lub 650 (S lub N) - jeśli nie i to rzeczywiście

    Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
    t3rror.eu

  • 4. Data: 2009-04-05 10:43:57
    Od: "rychoo" <r...@N...gazeta.pl>

    Terror powiedz co o swoim B12 , wady , zalety , na co zwarac uwage przy
    kupnie , czy wersja N nadaje sie do szybkiej turystyki ? slyszalem ze przy
    150 trzeba miec posture pudziana aby utrzyamc sie za kierownica. Jak wyglada
    eksploatacja sprzeta.

    Obecnie latam na XR 600R (wczesniej na KLR 650 A) , ale zaczyna mnie nudzic
    jazda offroad i tesknie za czym bardziej szosowym.

  • 5. Data: 2009-04-05 12:09:41
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 05-04-2009 o 12:43:57 rychoo <r...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > przy
    > 150 trzeba miec posture pudziana aby utrzyamc sie za kierownica. Jak

    regularny serwis i nie ma kłopotów.
    Co rozumiesz przez "szybką turystykę"? Powyżej 140 na N dmucha nieźle,
    więc raczje odpada.
    wadą jest oczywiście spalanie. Przy 160-180 8L/100km ot nic niezwykłego.
    Ci co mówią, ze pali 6 pewnie 120 latajo ;)
    Cześć z gatunku tych tańszych.

  • 6. Data: 2009-04-05 20:34:17
    Od: "rychoo" <r...@N...gazeta.pl>

    czesc z tych tanszych , ale nie znaczy ze zlych/kiepskich ? z tego co wiem
    silnik stary i sprawdzony a co za tym idzie trwaly .

    S ka mi sie cholernie nie podoba , dlatego celuje w N ke - naked ma to cos :)
    aczkolwiek troszke lipa ze przy 140 niezle dmucha.

  • 7. Data: 2009-04-05 20:49:50
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 5 Apr 2009 20:34:17 +0000 (UTC), "rychoo"
    <r...@N...gazeta.pl> wrote:

    >aczkolwiek troszke lipa ze przy 140 niezle dmucha.

    A znasz jakiegoś nakeda na którym nie dmucha? Zwłaszcza przy 140.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 8. Data: 2009-04-05 21:12:36
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Eskimos pisze:

    > A znasz jakiegoś nakeda na którym nie dmucha? Zwłaszcza przy 140.

    Pewnie takiego z owiewka :) Dzisiaj pojecie "naked" sie mocno zdewaluowalo.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-04-05 22:18:36
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    rychoo pisze:
    ...>8
    > S ka mi sie cholernie nie podoba , dlatego celuje w N ke - naked ma
    > to cos :)
    > aczkolwiek troszke lipa ze przy 140 niezle dmucha.

    Spraw sobie w Louisie szybke - przestanie!

    Sir Piernik
    Betvelwe "N"

  • 10. Data: 2009-04-05 23:39:56
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-06 00:18:36 +0200, Sir Piernik <d...@p...onet.pl> said:

    > Spraw sobie w Louisie szybke - przestanie!

    Ale zacznie hałasować.
    Uwielbiam nakedy i te bardziej klasyczne i te nowoczesne, ale po 3
    sezonach na Sevence i paru dłuższych przelotach turystycznych się
    wyleczyłem się chęci posiadania. Albo uroda, albo praktyczność. Golas
    (taki zupełny) daje tylko to pierwsze. A z pozycji kierownika mało co
    widać urodę sylwetyki motocykla. Komuś, kto planuje polatać trochę
    częsciej niż sporadycznie w trasy, zdecydowanie bym sugerował S-kę.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco