    From: Marcin Patoła <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nie dochodzi od 10-40% połączeń przychodzących
    Date: Mon, 23 Feb 2009 15:55:24 -0800 (PST)

    Witam.

    Problem polega na tym, że nie dochodzi do mnie duża część połączeń
    przychodzących. Dzwoniący abonent od razu jest kierowany do skrzyni
    albo otrzymuje chore komunikaty, typu abonent niedostępny albo czasowo
    wyłączony. Dzwonią klienci, a ja nic o tym nie wiem. Czasami po 30-60
    minutach przychodzi sms, że ktoś próbował się połączyć.

    Nokia E51 po upgrade firmware (najnowszy) ze strony Nokia za pomocą PC
    Suite. Orange, abonament. Zasięg jest zawsze bardzo dobry, bateria
    naładowana. Problem niezależnie od BTS.

    Pierwszą reklamację odpalantowali: u nas jest ok, żadnych awarii w
    Pana okolicy nie ma.
    Z drugą byłem dzisiaj w salonie, koleś wydłubał sim, wsadził do siebie
    do kompa, powiedział, że to wina karty, coś poklikał i oddał. Mówię,
    że mi słuchawka i głośnik charczą. No to on mówi, że to też wina
    karty, heh.

    Co robić? Oprócz pism do orendża.

    Marcin