  • 161. Data: 2020-09-08 10:09:10
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Często zjeżdżam do miast w DE dużych i małych- nie widzę tam specjalnego
    boomu elektrycznego. Nawet usiłowałem na plugshare sprawdzić jak by wyglądały
    elektrycznie trasy, ktore tam robię i się poddałem. Tak słabo z tą elektryfikacją.

    politycy zgodnie zaklinaja rzeczywistosc :-) Brednie Pinokia to nawet nie warto
    komentowac ale w 2011 Merkel przysnilo sie 1 000 000 czyli milion elektrykow w 2020
    :-)

    2017 nagle odwrot, to bedzie jednak niemozliwe

    https://www.tagesspiegel.de/wirtschaft/elektromobili
    taet-merkel-kassiert-das-ziel-von-einer-million-e-au
    tos-bis-2020/19809744.html

    no i wynik na dzis 136 tys aut ale w tym oszukancze hybrydy :-)

    i podsumowanie tematu

    Der Anteil an Pkw mit konventionellem Verbrennungsmotor hat Anfang des Jahres 2020
    bei mehr als 98 Prozent gelegen.

    98% to auta spalinowe czyli takze hybrydy, eletryki osiagnely oszalamiajacy wynik 2%
    rynku :-)

  • 162. Data: 2020-09-08 11:30:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >politycy zgodnie zaklinaja rzeczywistosc :-) Brednie Pinokia to nawet
    >nie warto komentowac ale w 2011 Merkel przysnilo sie 1 000 000 czyli

    Czy sie tak Merkel przysnily ..

    >https://www.tagesspiegel.de/wirtschaft/elektromobil
    itaet-merkel-kassiert-das-ziel-von-einer-million-e-a
    utos-bis-2020/19809744.html
    >no i wynik na dzis 136 tys aut ale w tym oszukancze hybrydy :-)

    Czemu oszukancze - jesli to plug-in co moze w miescie nie smrodzic, to
    sie liczy ... nawet jesli polowicznie.

> [...]
    >des Jahres 2020 bei mehr als 98 Prozent gelegen.
    >98% to auta spalinowe czyli takze hybrydy, eletryki osiagnely

    Ale to dane ze sprzedazy czy ilosci ?
    98% wsrod uzywanych pojazdow wcale nie dziwi. Niedawno chyba podawales
    cos 17% wsrod sprzedazy nowych ?

    No dobra, jesli tak politykowali od lat, to moze i te 2% to troche
    malo, bo znaczy, ze klienci nie kupowali nawet 10% hybryd.
    O czystych elektrykach trudno mowic, bo to tak dopiero z roku na rok
    sie robilo bardziej sensowne.

    W tych 98% to hybrydy sa ujete ?

    J.

  • 163. Data: 2020-09-08 14:03:34
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Czemu oszukancze - jesli to plug-in co moze w miescie nie smrodzic, to
    sie liczy ... nawet jesli polowicznie.

    nie polowicznie, bateryjke masz na 30-40 km realnej jazdy co oznacza ze posuwasz
    wiekszosc (jakies 70%) na spalinowym :-)

    -- Ale to dane ze sprzedazy czy ilosci ?
    98% zarejestrowanych aut to auta spalinowe, 2% to elektryki

    --W tych 98% to hybrydy sa ujete ?
    tak o ile posiadaja silnik spalinowy

    ale idzie dobre z UE

    https://www.stuttgarter-nachrichten.de/inhalt.autos-
    mit-verbrenner-und-e-motor-lademuffel-sollen-ausgebr
    emst-werden.c0c0d338-91fe-4f8e-a4bf-9c053ad49c72.htm

    nowe auta beda przekazywac cykle jazdy na bateryjkach jak bedzie za malo zapraszamy
    do kasy :-)

  • 164. Data: 2020-09-08 15:59:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >nie polowicznie, bateryjke masz na 30-40 km realnej jazdy co oznacza
    >ze posuwasz wiekszosc (jakies 70%) na spalinowym :-)

    A nie uwazasz, ze to zalezy ?
    Mnie by to 30-40km starczylo, i tylko w niektore dni bym smrodzil.
    Albo takie cos - jade w trase, oczywiscie na spalinowym, wjezdzam do
    docelowego miasta, jest ograniczenie do 50 - wiec wylaczam spalinowy i
    dojezdzam w miejskich korkach na elektrycznym.

    Moge tez miec gniazdko pod pracą i miec 30-40 km w jedna strone ...
    kto ma dalej ?

    >-- Ale to dane ze sprzedazy czy ilosci ?
    >98% zarejestrowanych aut to auta spalinowe, 2% to elektryki
    >--W tych 98% to hybrydy sa ujete ?
    >tak o ile posiadaja silnik spalinowy

    No to co sie dziwisz liczbom - majac niemiecki stan posiadania z
    10-20 lat, trudno, zeby tam sie elektryki znalazly w duzym procencie.
    Ba - jesli zalozyc, ze te 2% przybylo w ostatnim roku - to to jest
    bardzo ladny wynik, bo znaczy, ze wsrod nowych samochodow jest
    znaczacy procent elektrycznych.

    Chyba, ze hybrydy wliczaja w obie kategorie - spalinowe i elektryczne
    :-)

    Skonczy sie premia za hybrydy, to zobaczymy co wybiera prawdziwy
    Niemiec :-)

    >ale idzie dobre z UE
    >https://www.stuttgarter-nachrichten.de/inhalt.autos
    -mit-verbrenner-und-e-motor-lademuffel-sollen-ausgeb
    remst-werden.c0c0d338-91fe-4f8e-a4bf-9c053ad49c72.ht
    ml
    >nowe auta beda przekazywac cykle jazdy na bateryjkach jak bedzie za
    >malo zapraszamy do kasy :-)

    Znaczy sie sa jakies dotacje i/lub ulgi :-)

    Ruch w zasadzie prawidlowy, tylko kwestia wspolczynnikow.
    Jak przez 5 dni zrobie w miescie 100km, a potem pojade 200km na
    weekend - to sie zalapie czy nie ?

    Zreszta widzisz, ze teraz politycy beda to analizowac i ulepszac.

    J.

  • 165. Data: 2020-09-09 07:51:18
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Albo takie cos - jade w trase, oczywiscie na spalinowym, wjezdzam do
    docelowego miasta, jest ograniczenie do 50 - wiec wylaczam spalinowy i
    dojezdzam w miejskich korkach na elektrycznym.

    fajna bajka ale rzeczywistosc skrzeczy 70% na spalinowym no chyba ze masz moc
    kaszpirowskiego to wtedy inna sprawa :-)

    --Ba - jesli zalozyc, ze te 2% przybylo w ostatnim roku - to to jest bardzo ladny
    wynik, bo znaczy, ze wsrod nowych samochodow jest znaczacy procent elektrycznych.

    niestety znow musze cie rozczarowac od 2011 czyli 9 lat

    --Skonczy sie premia za hybrydy, to zobaczymy co wybiera prawdziwy Niemiec :-)

    nie to nie tak dziala, rzad da kase zebys sobie kupil hybryde (miejsca pracy) ale
    utrzymanie to juz twoja sprawa

    --Znaczy sie sa jakies dotacje i/lub ulgi :-)

    prawie dobrze tzn karne doplaty i podatki :-)

    --Zreszta widzisz, ze teraz politycy beda to analizowac i ulepszac.

    gospodarka sterowana centralnie ? to juz bylo :-)