  • 1. Data: 2017-06-05 11:02:59
    Temat: Nie może zapalić na gazie po niefortunnym zgaszeniu
    Od: marta <m...@g...com>

    Witam

    Mam taki problem

    Jak zgasnie mi niefortunnie samochód np pod górke, rusze z dwójki itd to
    samochod gasnie - normalna sprawa, gdy proboje odpalić musze go chełtać
    z pare sekund żeby odpalił. Czy tak musi być czy coś schrzanione ?? Stag
    qbox

    Prosze o odpowiedz

    ps. tak normalnie odpala na gazie, zero problemów itd

    audi b7 1.8 t stag qbox

  • 2. Data: 2017-06-05 11:58:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Jun 2017 11:02:59 +0200, w <59351e46$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>,
    marta <m...@g...com> napisał(-a):

    > samochod gasnie - normalna sprawa, gdy proboje odpalić musze go chełtać
    > z pare sekund żeby odpalił. Czy tak musi być czy coś schrzanione ?? Stag
    > qbox

    A zapalasz na benzynie czy gazie?
    Jeżeli na benzynie to normalne - najpierw trzeba wyrzucić gaz z cylindrów.

  • 3. Data: 2017-06-05 12:37:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 5 Jun 2017 11:02:59 +0200, marta <m...@g...com>
    napisał(-a):

    >A zapalasz na benzynie czy gazie?
    >Jeżeli na benzynie to normalne - najpierw trzeba wyrzucić gaz z
    >cylindrów.

    Z cylindrow to powinny wystarczyc 2 obroty. Ktore i tak trzeba zrobic
    w 4-ro suwie.

    Na dobra sprawe to moze i nie trzeba, bo cylinder ktory byl po ssaniu
    i jest napelniony mieszanka powinien zapalic po pol obrotu.
    I ile madry komputer mu iskre da, a przeciez moze byc madrzejszy.

    Z kolektora byc moze trzeba jeszcze usunac, ale to znow kwestia dwoch
    obrotow.

    Wiec moze jeszcze cos innego ?

    Silnik jak rozumiem rozgrzany, nie ma co zrzucac na "zamarzniecie"
    parownika, a sama instalacja z "wtryskiwaczami" w kolektorze przed
    kazdym cylindrem, to powinny gaz skutecznie odcinac.

    Po dluzszym postoju zapala normalnie ?
    A probujesz wylaczyc i wlaczyc silnik, tzn "zaplon" ?
    Moze komputer potrzebuje tej czynnosci, zeby benzyne napompowac ?

    J.

  • 4. Data: 2017-06-05 12:52:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Jun 2017 12:37:36 +0200, w
    <59353470$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z cylindrow to powinny wystarczyc 2 obroty. Ktore i tak trzeba zrobic
    > w 4-ro suwie.

    Ale jednocześnie zalewasz benzyną.

  • 5. Data: 2017-06-05 13:08:40
    Od: marta <m...@g...com>

    Mi gasnie i nie zapala jak niefortunnie zgasze silnik, jak zgasze
    normalnie i zapale to odpala normalnie na gazie, nie zaleznie czy zimny
    czy cieply

  • 6. Data: 2017-06-05 13:42:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Jun 2017 13:08:40 +0200, w <59353bbb$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,
    marta <m...@g...com> napisał(-a):

    > Mi gasnie i nie zapala jak niefortunnie zgasze silnik, jak zgasze
    > normalnie i zapale to odpala normalnie na gazie, nie zaleznie czy zimny
    > czy cieply

    Zalewa się gazem. Gaś więc tylko fortunnie :)

  • 7. Data: 2017-06-05 14:20:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/5/2017 12:37 PM, J.F. wrote:
    > Z kolektora byc moze trzeba jeszcze usunac, ale to znow kwestia dwoch
    > obrotow.

    W instalacjach z mieszaczem czasem gaz wybuchał jednoczesnie w
    cylindrze, kolektorze i filtrze. Szczegolnie jak silnik był dławiony a
    nastepnie mocno depnięty.

    Efektem czego miałeś do przepompowania cały tor zasilania w powietrze.
    Całkiem tego sporo. W Lanosie kreciło się kilkanaście obrotów zanim załapał.

    Natomiast czy takie detonacje sa możliwe w instalacjach bez mieszalnika
    nie wiem, w mojej obecnej od 40kkm nic nie wybuchło ;)

  • 8. Data: 2017-06-05 14:49:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 5 Jun 2017 12:37:36 +0200, w "J.F." napisał(-a):

    >Ale jednocześnie zalewasz benzyną.

    Ktora zostanie w czasie tych 2 obrotow wyrzucona razem z gazem.

    To nie powinno byc zauwazalne "chechłanie". Moze tylko dla
    specjalisty.

    J.

  • 9. Data: 2017-06-05 22:51:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Jun 2017 14:20:32 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
    > W instalacjach z mieszaczem czasem gaz wybuchał jednoczesnie w
    > cylindrze, kolektorze i filtrze. Szczegolnie jak silnik był dławiony a
    > nastepnie mocno depnięty.

    Mialem, nic nie wybuchlo :-)

    > Efektem czego miałeś do przepompowania cały tor zasilania w powietrze.
    > Całkiem tego sporo. W Lanosie kreciło się kilkanaście obrotów zanim załapał.

    Ale tu mamy Stag Qbox ... i zakladam, ze to cos nowoczesnego, z
    podawaniem gazu blisko cylindra.

    W tych I eneracji byl jeszcze inny problem - troche gazu bylo w
    parowniku, i mogl podawac dluzej niz dolot.

    J.

  • 10. Data: 2017-06-06 01:01:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale tu mamy Stag Qbox ... i zakladam, ze to cos nowoczesnego, z
    > podawaniem gazu blisko cylindra.
    >
    > W tych I eneracji byl jeszcze inny problem - troche gazu bylo w
    > parowniku, i mogl podawac dluzej niz dolot.

    Mam w jednym autko staga 300 a w drugim własnie qboxa.
    Wydaje mi się ze oba autka maja dokładnie taki sam objaw, 300 na 100% ale
    qbox chyba tez - widocznie to normalna sprawa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."