  • 1. Data: 2017-06-05 12:27:56
    Temat: Kolejny szeryf idiota
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    trafił na innego, być może uzbrojonego idiotę...

    z dedykacja dla J.F.

    <http://www.tvn24.pl/incydent-na-autostradzie-a4-cel
    owal-do-kierowcy,746123,s.html>

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2017-06-05 14:25:04
    Od: p...@g...com

    Nic mu nie udowodnią no chyba że nadal wozi klamkę w schowku. Kupi atrapę na filmie
    nie poznasz i tyle. Mandat raczej nieunikniony ale opis w TVN tendencyjny bo tir
    wyjechał pod BMW no i manewr w czasie zbyt rozciągnięty.

  • 3. Data: 2017-06-05 15:55:16
    Temat: Re: Kolejny szeryf idiota
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 5 Jun 2017 05:25:04 -0700 (PDT)
    p...@g...com wrote:

    > Nic mu nie udowodnią no chyba że nadal wozi klamkę w schowku. Kupi atrapę

    Jeśli nie znajdą nic, a dojdą do poszkodowanego który będzie twierdził, że według
    niego to była broń, to i tak dostanie zarzut jak za broń palną.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2017-06-05 16:09:52
    Od: p...@g...com

    Znajdą atrapę i mogą mu skoczyć.

  • 5. Data: 2017-06-05 16:39:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    wrote:

    >Jeśli nie znajdą nic, a dojdą do poszkodowanego który będzie
    >twierdził, że według niego to była broń, to i tak dostanie zarzut jak
    >za broń palną.

    Za pokazanie zabawki ? Bo jaki tu jeszcze zarzut wymyslec ?
    To nie bank.

    Za to nastepny tirman moze zepchnac do rowu i twierdzic, ze to w
    obronie koniecznej :-)

    Ale troche czasu w areszcie spedzic moze, zanim "sprawe wyjasnia".
    Tylko ... czy zwykly tirman ma takie znajomosci ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-06-05 17:15:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-05 o 15:55, szerszen pisze:

    > Jeśli nie znajdą nic, a dojdą do poszkodowanego który będzie twierdził, że według
    niego to była broń, to i tak dostanie zarzut jak za broń palną.

    Jak mógł mieć broń palną, skoro posiadani broni palnej jest prawnie
    zakazane.

  • 7. Data: 2017-06-05 18:15:36
    Od: p...@g...com

    Policjant lub np borowik oni podobno kiepsko jeżdżą :-)

  • 8. Data: 2017-06-05 20:05:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    posiadanie pj tez jest zakazane? Wystarczy spelnic warunki zeby dostac pj na bron.
    Albo i nie trzeba spelniac jesli to bedzie bron czarnoprochowa. Na niewielkich
    odleglosciach bron czarnoprochowa jest tak samo skuteczna jak wspolczesna. Jest nawet
    cos co mozna nazwac amunicja prawie zespolona do broni czarnoprochowej.

  • 9. Data: 2017-06-06 07:51:28
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    No i bardzo dobrze zrobił. Ten tir wpierdolił sie centralnie na lewy pas
    przed jadacy duzo szybciej samochod (niewazne ze BMW) i nie mogl go nie
    widziec. Chamówa i nic więcej. Szkoda ze nie przestrzelił opon zasrancowi.
    Ja codziennie jezdze A4 i widze takie kawalkady tirow wyprzedzajacych sie
    nawzajem kilometrami a za nimi kilka kilometrow osobówek.

    Pzdr

  • 10. Data: 2017-06-06 08:24:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-05 15:55, szerszen wrote:
    > Jeśli nie znajdą nic, a dojdą do poszkodowanego który będzie twierdził, że według
    niego to była broń, to i tak dostanie zarzut jak za broń palną.
    bredzisz