  • 1. Data: 2011-10-13 17:12:25
    Temat: Niechcący powiedział prawdę
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Wczoraj słuchałem radia, gdzie rzecznik policji mówił o akcji kontroli
    busów (pamiętacie rok temu wypadek busa wiozącego ludzi o sadu do pracy).
    Chwalił się, że skontrolowano tyle, a tyle busów i tyle a tyle było
    nieprawidłowości i w związku z tym mandatów.
    Redaktor się pyta dlaczego nie kontrolują busów w sposób ciągły, a ten
    walnął: bo by się kierowcy przyzwyczaili, że są kontrole, jeździliby
    przepisowo i nie byłoby kogo złapać................
    Może nieco innych słów użył, ale taki był sens.
    O żesz ty q....
    Czyli jednak chodzi o kasę z mandatów i statystyki a nie o bezpieczeństwo.
    Jacek
    PS

  • 2. Data: 2011-10-13 18:11:34
    Temat: Re: Niechcący powiedział prawdę
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Oct 2011 17:12:25 +0200, Jacek napisał(a):

    > Czyli jednak chodzi o kasę z mandatów i statystyki a nie o bezpieczeństwo.
    > Jacek
    > PS

    Wierzyłeś w coś innego?

    --
    Martin Fox

  • 3. Data: 2011-10-13 18:24:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-13 18:11, Martin Fox pisze:

    > Wierzyłeś w coś innego?

    A Ty łykasz jak młody pelikan :)

  • 4. Data: 2011-10-13 18:33:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > A Ty łykasz jak młody pelikan :)

    NTG.

  • 5. Data: 2011-10-13 19:15:46
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Jacek wrote:

> [...]
    > nieco innych słów użył, ale taki był sens. O żesz ty q.... Czyli
    > jednak chodzi o kasę z mandatów i statystyki a nie o bezpieczeństwo.

    Oh, cpt. Obvious. It's good you're here! ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2011-10-13 20:00:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Oct 2011 17:12:25 +0200, Jacek
    <n...@g...com> wrote:

    >Czyli jednak chodzi o kasę z mandatów i statystyki a nie o bezpieczeństwo.

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/nowa-grozna-bron-policji-na-drogach-w-przys
    zlym-roku,1706694,415

    "Jednak oznakowanie radiowozów alfa romeo powoduje, że ich efektywność
    jest ograniczona." - czyli małe zyski z mandatów. Bo prewencyjnie taka
    oznakowana alfa na 99% działa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-10-13 20:17:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-13 20:00, jerzu pisze:

> [...]
    >
    > "Jednak oznakowanie radiowozów alfa romeo powoduje, że ich efektywność
    > jest ograniczona." - czyli małe zyski z mandatów.

    Wniosek dość typowy, aczkolwiek nieuzasadniony.

    > Bo prewencyjnie taka oznakowana alfa na 99% działa.

    Niestety tylko tam, gdzie się pojawia. Skoro nie da się oznakowanymi
    radiowozami obstawić każdego kilometra drogi, to trzeba robić coś, co
    pozwoli wyłapywać co większych cwaniaków i wpływać (prewencyjnie) na
    kierowców, że zawsze mogą zostać namierzeni po cichu, bez manifestacji.
    W rezultacie zaczynią się bardziej pilnować sami. To jest w wielu
    wypadkach dużo skuteczniejsze niż widoczna policja.

  • 8. Data: 2011-10-13 21:17:30
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Maśląg"

    > W rezultacie zaczynią się bardziej pilnować sami. To jest w wielu
    > wypadkach dużo skuteczniejsze niż widoczna policja.

    Nie wydaje się Tobie nienormalna sytuacja, że zamiast budować bezpieczne
    bezkolizyjne drogi wywala się kasę na auta, urządzenia, pensje, żeby z
    gówna po którym jeździmy zrobić szczyt bezpieczeństwa?

  • 9. Data: 2011-10-13 21:36:32
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > bezkolizyjne drogi wywala się kasę na auta, urządzenia, pensje, żeby z
    > gówna po którym jeździmy zrobić szczyt bezpieczeństwa?
    nie szczyt bezpieczeństwa, tylko zbiórkę zapomogi dla budżetu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2011-10-13 21:46:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Oct 2011 20:17:22 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Wniosek dość typowy, aczkolwiek nieuzasadniony.

    Wg Ciebie. Wg mnie uzasadniony. Oznakowane radiowozy nie przynoszą
    takiej kasy dla budżetu, jaką założono. Dlatego należy kupić kolejną
    setkę, albo więcej, nieoznakowanych. A te nie działają prewencyjnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280