  • 1. Data: 2009-03-11 03:17:23
    Temat: Re: Niechciany nr telefonu
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Szczepan pisze:

    > chyba jest opcja ze tylko odbierac nr z karty sim/telefonu
    > reszta anulowane
    > ma to swoje zle i dobre strony, cos za cos

    Aha, dobre i to :-)

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-03-11 11:23:35
    Temat: Niechciany nr telefonu
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

    gnebia mnie dwa nr telefonow prze caly czas
    ktos puszcza sygnaly w dzien i w nocy, chce zadzownic i wysyla smsy;
    co z tym zrobic
    napisalem eska aby sie odczepil i nic, odbieralem rowniez rozmowy i tez nie
    skutkuje
    moze jest jakis telefon z rodziny motorolki co na konkretny nr telefonu
    mowilaby 'abonent jest poza zasiegiem'

    dzieki za pomoc

    ps. moze zglosic to do operatora albo na policje/prokuratury ?

  • 3. Data: 2009-03-11 11:38:49
    Od: vonski (R) <b...@g...pl>

    Szczepan pisze:
> [...]
    > skutkuje
    > moze jest jakis telefon z rodziny motorolki co na konkretny nr telefonu

    Na kazdy smartfon z Symbianem lub Windowsem Mobile sa programy do
    blokowania takich troli.

    > ps. moze zglosic to do operatora albo na policje/prokuratury ?

    To tez mozna zrobic, bylo juz tutaj, poszukaj w archiwum.

    --
    Pzdr. vonski
    "What is love? Love is to play

  • 4. Data: 2009-03-11 13:40:17
    Od: "Adrian" <a...@k...chip.pl>

    > Na kazdy smartfon z Symbianem lub Windowsem Mobile sa programy do
    > blokowania takich troli.

    Hej
    Miałem podobny problem, ale rozwiązałem go inaczej.
    Teraz większość telefonów ma możliwość przypisania dźwięku do konkretnej
    osoby.
    Stworzyłem cisza.mp3 i przypisałem dzwoniącemu ten "dźwiek" ;)
    Podesłać Tobie ten plik?
    Pozdrawiam
    - Adrian

  • 5. Data: 2009-03-11 16:38:21
    Od: marek <m...@o...pl>

    Szczepan pisze:
> [...]
    > skutkuje
    > moze jest jakis telefon z rodziny motorolki co na konkretny nr telefonu

    Kiedyś miałem z8 i była tak tzw. czarna lista, na którą wpisywałeś
    numery które chciałbyś zablokować. Była też biała, na którą wpisywałeś
    te które mogły o ciebie dzwonić, inne miały wtedy - abonent jest poza
    zasięgiem naszych stacji czy oś takiego.

    --
    Pozdrawiam Marek

  • 6. Data: 2009-03-11 18:33:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

  • 7. Data: 2009-03-11 19:38:37
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 11.03.2009 animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał/a:

    > A jak zablokować numer zastrzeżony?

    Wszystkie, albo w ogóle.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 8. Data: 2009-03-12 01:38:10
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

  • 9. Data: 2009-03-12 10:44:59
    Od: K <...@...c>

    Szczepan pisze:
> [...]
    > mowilaby 'abonent jest poza zasiegiem'
    >
    > dzieki za pomoc
    >
    > ps. moze zglosic to do operatora albo na policje/prokuratury ?

    najpierw napisz sms, ze jeszcze jeden sygnal/sms i zglaszasz do
    prokuratury nekanie i grozby.

  • 10. Data: 2009-03-13 12:45:02
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 14:40:17 +0100, Adrian napisał(a):
    > Stworzyłem cisza.mp3 i przypisałem dzwoniącemu ten "dźwiek" ;)
    Ale listę nieodebranych zapełnia...
    A jak masz załączony profil milczący to wibruje...

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Twój komputer też może być wolontariuszem! http://zwijaj.pl/
    Tanie hotele w Europie i nie tylko! http://skocz.pl/tanie_hotele