  • 1. Data: 2016-06-10 02:04:37
    Temat: Nieszczelna klimatyzacja, jaki warsztat wawa?
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć, przy dzisiejszej próbie nabicia klimatyzacji spod maski zaczęła
    uwalniać się jakaś mgiełka. Fachowcy stwierdzili, że jest nieszczelność
    ale nie wiedzą gdzie. Co ciekawe machina BOSCHA zrobiła próżnię i
    sprawdziła szczelność i wszystko było wg niej ok :/ Ech... Polecicie
    jakiś warsztat w okolicach Włochy, Opacz, Ursus gdzie sprawdziliby gdzie
    jest wyciek i naprawili to? Oczywiście duże znaczenie ma tu cena :(

  • 2. Data: 2016-06-10 04:17:52
    Temat: Re: Nieszczelna klimatyzacja, jaki warsztat wawa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <b...@w...pl> wrote in message
    > Cześć, przy dzisiejszej próbie nabicia klimatyzacji spod maski zaczęła
    > uwalniać się jakaś mgiełka.

    A to maska była zamknięta podczas nabijania klimy?? Ciekawe.

    > Fachowcy stwierdzili, że jest nieszczelność ale nie wiedzą gdzie.
    > Co ciekawe machina BOSCHA zrobiła próżnię i sprawdziła szczelność i
    > wszystko było wg niej ok :/ Ech...

    Gdzie to jest ten warsztat z tymi "fachowcami", na której ulicy...
    Trzeba grupowiczów ostrzegać...

    > Polecicie jakiś warsztat w okolicach Włochy, Opacz, Ursus
    > gdzie sprawdziliby gdzie jest wyciek i naprawili to?
    > Oczywiście duże znaczenie ma tu cena :(

    A skąd "fachowcy" wpadli na pomysł że trzeba ją nabijać?
    Jakie są objawy?

  • 3. Data: 2016-06-10 08:33:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Jun 2016 02:04:37 +0200, PlaMa

    > Ech... Polecicie jakiś warsztat w okolicach Włochy, Opacz, Ursus gdzie
    > sprawdziliby gdzie jest wyciek i naprawili to? Oczywiście duże znaczenie
    > ma tu cena :(

    Ja robiłem w Euro Klima S.C. w Opaczy ->
    https://goo.gl/maps/hWTi9UjCRUA2

    Raz mi się sprzęgło sprężarki odkręciło (Mazda6 TTTM) :P naprawili dosyć
    sprawnie, bez rozbebeszania połowy auta. Dwa lata później puściła mi
    chłodnica. Też wymienili całkiem sprawnie w sensownych pieniadzach. Obsługa
    trochę szorstka, ale da się przeżyć. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2016-06-10 09:17:05
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > sprawnie, bez rozbebeszania połowy auta. Dwa lata później puściła mi
    > chłodnica. Też wymienili całkiem sprawnie w sensownych pieniadzach.

    hehe niezle haslo maja na stronce w polaczeniu z tym przypadkiem:
    "Nie boimy sie nietypowych napraw klimatyzacji"

    aaa, rozumiem, nieszczelnosc nie wiadomo gdzie to typowa usterka a oni nie
    boja sie tylko nietypowych;)
    Wszystko jasne!

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2016-06-10 12:36:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-10 o 02:04, PlaMa pisze:
> [...]
    > jakiś warsztat w okolicach Włochy, Opacz, Ursus gdzie sprawdziliby gdzie
    > jest wyciek i naprawili to? Oczywiście duże znaczenie ma tu cena :(

    Ja naprawiałem dwa auta w Piastowie w Auto-Mir. Wjazd od Warszawskiej,
    zaraz przy nowej trasie obok torów kolejowych.

    To, co zauważyłem:
    Ludzie wiedzą, co robią i mają doświadczenie. Myślę, że spokojnie mogę
    polecić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2016-06-10 12:43:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-10 o 12:36, Adam pisze:

> [...]
    >
    > To, co zauważyłem:
    > Ludzie wiedzą, co robią i mają doświadczenie. Myślę, że spokojnie mogę

    Ale jajo :)
    Na google maps widać u nich mój pojazd :D

    http://tnij.org/autecko

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2016-06-10 12:45:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Jun 2016 12:43:32 +0200, w <nje5kj$94u$1@usenet.news.interia.pl>, Adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale jajo :)
    > Na google maps widać u nich mój pojazd :D
    >
    > http://tnij.org/autecko

    Cóż, pewnie tak długo i często tam stoi, że nawet Google uchwyciło ;)

  • 8. Data: 2016-06-10 12:56:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > jakiś warsztat w okolicach Włochy, Opacz, Ursus gdzie sprawdziliby gdzie
    > jest wyciek i naprawili to? Oczywiście duże znaczenie ma tu cena :(

    Solid Garage
    specjalizacja Ford,
    al Jerozolimskie 228 W-wa,
    tel 502 472 028
    s...@w...pl

    Nie wiem czy pomogą ale jeśli chodzi o Forda są bardzo konkretni i znają
    się na rzeczy.

    Samo sprawdzenie klimatyzacji pod względem nieszczelności to też nie
    powinien być problem bo wpuszcza się specjalny gaz i widać przeciek pod
    lampą UV. Mi powtórne nabicie rozwalił chłodnicę kiedyś i wyszło właśnie
    pod taką lampą.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2016-06-10 14:18:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-10 o 12:45, r...@k...pl pisze:

    > Cóż, pewnie tak długo i często tam stoi, że nawet Google uchwyciło ;)

    Długi i częsty postój, to jak jadę na jakieś grzyby czy ryby - ale tam
    raczej nie ma dróg, więc zostają zdjęcia satelitarne. Ale wtedy dobrze
    się maskuję - w lesie google jeszcze mnie nie namierzyło ;)

    Natomiast w tym przypadku autko stało tylko może ze 2 godziny przed
    wjazdem na serwis. Ale rzeczywiście, ucieszyłem się jak dziecko widząc go :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2016-06-10 18:38:46
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-10 o 04:17, Pszemol pisze:

    > A to maska była zamknięta podczas nabijania klimy?? Ciekawe.

    Oj... z komory silnika pod podniesioną maską :) Czepiasz się :)

    > Gdzie to jest ten warsztat z tymi "fachowcami", na której ulicy...
    > Trzeba grupowiczów ostrzegać...

    Co masz na myśli? Bo stałem cały czas przy samochodzie i widziałem co
    się dzieje. W sumie się nie znam ale wyglądało legitnie.

    Machina robiła 20 min próżnie - zakomunikowała że się jej udało, potem
    robiła test szczelności - nie zaalarmowała o niczym, potem zaczęła
    nabijać czynnik i zaczęła się unosić mgiełka z okolic silnika.

    Fakt, że mechanik w tym czasie zmieniał opony w innym aucie więc z całej
    akcji przyszedł dopiero na mgiełkę, ale je nie wiem czy procedury
    wymagają jego dozoru czy nie - powtarzam, nie znam się.

    > A skąd "fachowcy" wpadli na pomysł że trzeba ją nabijać?
    > Jakie są objawy?

    Nie rozumiem? Że trzeba nabić wpadłem ja po tym, że klimatyzacja nie
    działała.