  • 1. Data: 2016-06-09 05:54:52
    Temat: Zestaw kluczy nasadowych za 150zł?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jaki kupię zestaw kluczy nasadowych za ok 150zł w PL?
    Czy będzie to coś podobnego do tego:
    http://www.menards.com/main/tools-hardware/hand-tool
    s/tool-kits/stanley-reg-145-piece-mechanics-tool-set
    /p-1444425544189-c-9169.htm?tid=7082161440243139901

  • 2. Data: 2016-06-09 07:37:04
    Temat: Re: Zestaw kluczy nasadowych za 150zł?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-06-09 o 05:54, Pszemol pisze:
> [...]
    s/tool-kits/stanley-reg-145-piece-mechanics-tool-set
    /p-1444425544189-c-9169.htm?tid=7082161440243139901

    metryczne czy calowe potrzebujesz? bo metrycznych będzie od metra a za
    calowymi się nałazisz.
    z tanich chinczykow za 100pln mozna miec zestaw ktory jest nienajgorszy
    a sprawdzony przeze mnie yato (tez chinczyk ale jakby lepszy i ma dobre
    opinie w Polsce) nieco ponizej 200pln na 3/8 i na 1/4.

    polataj po allegro

  • 3. Data: 2016-06-09 08:49:55
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    s/tool-kits/stanley-reg-145-piece-mechanics-tool-set
    /p-1444425544189-c-9169.htm?tid=7082161440243139901

    Za 150 zł będzie ciężko, żeby były calowe i metryczne.
    Popatrz na przykładowe zestawy:

    http://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykul
    y/narzedzia-reczne/klucze-i-wkretaki/klucze.html?dir
    =desc&limit=47&order=price

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2016-06-09 12:09:04
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-06-09 05:54, Pszemol wrote:
> [...]
    s/tool-kits/stanley-reg-145-piece-mechanics-tool-set
    /p-1444425544189-c-9169.htm?tid=7082161440243139901

    Nawet jeżeli potrzebujesz tylko metrycznych, może być ciężko mieś duży
    zestaw za te pieniądze. Z tańszych bardzo przyzwoitej jakości są Yato -
    kiedyś poradził ich mnie znajomy mechanik samochodowy. Faktycznie, nie
    narzekam na nic ich produkcji, aczkolwiek ma u mnie zastosowanie czysto
    amatorskie.

  • 5. Data: 2016-06-09 12:40:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Uncle Pete" <4...@g...com> wrote in message
> [...]
    > kiedyś poradził ich mnie znajomy mechanik samochodowy. Faktycznie, nie
    > narzekam na nic ich produkcji, aczkolwiek ma u mnie zastosowanie czysto

    Dzięki Wam wszystkim - z tego co się zorientowałem, to najbardziej
    zbliżone do tego Stanleya będzie ten zestawik Yato:
    http://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykul
    y/narzedzia-reczne/klucze-i-wkretaki/klucze/zestawy/
    zestaw-narzedziowy-yato-1-2-i-1-4-108-szt.html
    Fajną rzeczą jaką ma to przeguby Cardana ale ogólnie ma mniej
    narzędzi i kosztuje 2x tyle co ten Stanley. Stanley nie ma przegubów
    ale za to ma kilka nasadek calowych + zestaw kilku kluczy płaskich,
    czyli można coś porobić innego a dokupić za zaoszczędzoną kasę przeguby
    i to czego tam w Stanleyu jeszcze kiedyś zabraknie :-)

  • 6. Data: 2016-06-09 15:44:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    >
    > Fajną rzeczą jaką ma to przeguby Cardana ale ogólnie ma mniej
    > narzędzi i kosztuje 2x tyle co ten Stanley.

    Zrób jeszcze poprawkę na różnice cen w Polsce i USA.

> [...]
    > czyli można coś porobić innego a dokupić za zaoszczędzoną kasę przeguby
    > i to czego tam w Stanleyu jeszcze kiedyś zabraknie :-)

    Poszukałbym jeszcze na "popularnym serwisie aukcyjnym", wybór będzie
    znacznie wikszy - kupowałem tam sporo narzędzi, zawsze było OK.

  • 7. Data: 2016-06-09 16:14:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:
    y/narzedzia-reczne/klucze-i-wkretaki/klucze/zestawy/
    zestaw-narzedziowy-yato-1-2-i-1-4-108-szt.html

    > Zrób jeszcze poprawkę na różnice cen w Polsce i USA.

    A czemu miałbym robić jakąś taką poprawkę? :-)

    Sorki że pytam, ale nie kapuję....

    Popatrzę... Dzięki.

  • 8. Data: 2016-06-09 16:17:14
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A czemu miałbym robić jakąś taką poprawkę? :-)
    >
    > Sorki że pytam, ale nie kapuję....

    Że ten zestaw Stanleya w Polsce będzie dużo droższy, niż w USA.

  • 9. Data: 2016-06-09 16:30:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Że ten zestaw Stanleya w Polsce będzie dużo droższy, niż w USA.

    Zdecydowanie jest droższy - jest droższy nawet od porównywalnego od Yato.

    No ale ja mieszkam w USA, więc mogę sobie go przywieźć (w swojej walizce)
    za cenę w USA przy okazji częstych odwiedzin rodziny i przyjaciół w PL.

    Chcę się zorientować czy warto wozić siostrzeńcowi taki prezent - gdyby
    cena była taka sama w PL to przecież nie byłoby sensu.

  • 10. Data: 2016-06-09 16:40:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Zdecydowanie jest droższy - jest droższy nawet od porównywalnego od Yato.

    To akurat jest normalne - Stanley siebie drożej ceni, to jest znana
    marka a nie nie wiadomo co z Chin )))