  • 1. Data: 2011-07-04 09:01:40
    Temat: Niezly ten Maluszek ;-)
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=nxkigiyeF_U

  • 2. Data: 2011-07-04 09:20:22
    Temat: Re: Niezly ten Maluszek ;-)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2011 09:01, THX pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=nxkigiyeF_U

    Ach, wspomnienia z dzieciństwa ;)

  • 3. Data: 2011-07-04 11:19:46
    Od: "ArmenVanBuran" <a...@g...pl>

    THX <j...@g...pl> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=nxkigiyeF_U

    Hehe... Jak ja kiedyś obróciłem swojego na ręcznym (jak w 9 sekundzie filmu)
    to przez dach przeleciałem :)
    A te skoki... ymmmmmm.... po nakręceniu reklamy malec pewnie do kasacji poszedł :)
    Fajne :)

  • 4. Data: 2011-07-04 14:20:01
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > A te skoki... ymmmmmm.... po nakręceniu reklamy malec pewnie do kasacji
    > poszedł :)

    Jeden? :)

  • 5. Data: 2011-07-05 07:00:48
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    > Hehe... Jak ja kiedyś obróciłem swojego na ręcznym (jak w 9 sekundzie
    > filmu)
    > to przez dach przeleciałem :)

    Ja tak kiedyś swoim zrobiłem na czystym asfalcie przy 60 km/h
    wyszło lepiej niż na filmie :)

  • 6. Data: 2011-07-08 13:40:29
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-07-2011 o 09:01:40 THX <j...@g...pl> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=nxkigiyeF_U
    Tam przy przejechaniu przez auto kołpak mu odpadł :)
    A tak w ogóle to fajna reklama.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 7. Data: 2011-07-08 14:21:49
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-08 13:40, janusz_kk1 pisze:
    > A tak w ogóle to fajna reklama.

    Nie wiem czy fajna ale na pewno głupia. Przedstawienie w reklamie auta
    miejskiego które miało być przede wszystkim ekonomiczne jako
    sportowo-wyczynowego jest nieporozumieniem marketingowców.

  • 8. Data: 2011-07-08 23:30:04
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-07-2011 o 14:21:49 Excite <n...@n...bedzie.pl> napisał(a):

    > Nie wiem czy fajna ale na pewno głupia. Przedstawienie w reklamie auta
    > miejskiego które miało być przede wszystkim ekonomiczne jako
    > sportowo-wyczynowego jest nieporozumieniem marketingowców.

    Eee tam marudzisz, przecież to już historia.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 9. Data: 2011-07-09 18:42:54
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-08 23:30, janusz_kk1 pisze:
    > Eee tam marudzisz, przecież to już historia.

    To że historia nie zmienia faktu że reklama jest głupia :) Jak już przy
    startych reklamach jesteśmy to papierowa wersja reklamująca Syrene 104
    http://www.semtex.pl/artykul.php?id=842