  • 101. Data: 2013-04-08 22:02:54
    Temat: Re: Temat cookies rozwiązany
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-08 21:25, Wojtek Gapiński pisze:

    > Obrót to chyba nie to samo co przychód?
    > 3% to w tym przypadku 30 tys.

    Permanentne przemęczenie mnie dopadło. Sorki.

    Marek

  • 102. Data: 2013-04-09 10:39:32
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-04-08 18:03, R.e.m.e.K pisze:

    > A moze odpowiesz na pytanie?

    Borys już napisał - chodzi o przychód.
    Podstawą jest zapewne pit.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 103. Data: 2013-04-09 16:48:33
    Od: Mirosław Zalewski <m...@n...reply.invalid>

    piątek, 5 kwietnia 2013 13:50. Wielka mądrość na czytelników
    pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > Jeszcze raz zadam pytanie: skoro uważasz taki komunikat za zbędny, to
    > czy uważasz, że UKE (jako organ kontrolujący) oraz ministerstwo
    > cyfryzacji przeczytało ustawę bez zrozumienia lub wybiórczo skoro
    > stosują takie właśnie rozwiązanie na swoich stronach?

    Z kolei na stronie Sejmu (http://www.sejm.gov.pl/) sadzą radośnie ciastka,
    chociaż wspominają o tym wyłącznie w polityce prywatności. Do której
    odnośnika próżno szukać na stronie głównej.
    To co, nie zrozumieli, co uchwalili?

    Ja wiem, że przykład idzie z góry, ale utożsamianie witryny internetowej
    danej instytucji z samą instytucją jest chyba zbyt daleko idącym
    uproszczeniem.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 104. Data: 2013-04-09 18:01:37
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 21:25:15 +0200, Wojtek Gapiński napisał(a):

    > Obrót to chyba nie to samo co przychód?

    Chodzi o przychod, czyli jesli kupisz towaru na milion, sprzedasz na 999
    tys, czyli zysku masz 1 tys, to przychod nadal jest milionem i od niego
    placisz:

    > 3% to w tym przypadku 30 tys.

    Pokurwiony, zlodziejski kraj z idiotami za sterem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 105. Data: 2013-04-09 20:13:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 9 Apr 2013 18:01:37 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Chodzi o przychod, czyli jesli kupisz towaru na milion, sprzedasz na 999
    > tys, czyli zysku masz 1 tys,

    ... a w magazynie jeszcze towaru np. za 100 tys.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 106. Data: 2013-04-09 21:08:15
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 09-04-2013 18:01 R.e.m.e.K napisał:

    > Chodzi o przychod, czyli jesli kupisz towaru na milion, sprzedasz na 999
    > tys, czyli zysku masz 1 tys, to przychod nadal jest milionem i od niego
    > placisz:

    Ściślej: przychód w tym przypadku to 999 tys, czyli tyle, za ile
    sprzedałeś. Obrotu masz za to 1999 tys. Zgadza się?

    > Pokurwiony, zlodziejski kraj z idiotami za sterem.

    Nic nowego ;)

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 107. Data: 2013-04-10 20:52:30
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-09 16:48, Mirosław Zalewski pisze:

> [...]
    > chociaż wspominają o tym wyłącznie w polityce prywatności. Do której
    > odnośnika próżno szukać na stronie głównej.

    A to już rozumiem Twój "problem". Założyłeś mylnie, że prawo dotyczy
    wszystkich :-D Wierz mi - jeśli ktoś zacznie ścigać i karać za
    ciasteczka, to przyczepią się do nas a nie do nich.

    > Ja wiem, że przykład idzie z góry, ale utożsamianie witryny internetowej
    > danej instytucji z samą instytucją jest chyba zbyt daleko idącym
    > uproszczeniem.

    Nawet nie w tym rzecz. Patrz wyżej - ich się prawo nie ima.

    Marek

  • 108. Data: 2013-05-01 16:22:37
    Temat: Re: No i stało się - komunikaty o Cookies
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dlaczego na tej stronie pojawia się komunikat o cookies?
    http://www.arm.com/products/tools/software-tools/ds-
    5/compiler.php

    czyżby to cała EU wprowadziła?

  • 109. Data: 2013-05-01 21:48:22
    Od: Marek <p...@s...com>

    > czyżby to cała EU wprowadziła?

    Chyba Googla nie używasz zbyt często... Pierwszy z brzegu link jaki tam
    znalazłem (z 2011r):

    http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/20
    11/03/ciasteczka-zapukaja-do-drzwi.aspx

    Marek