  • 1. Data: 2009-02-15 09:46:39
    Temat: Nocna pobudka z iboa ERA
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Zachcialo mi sie wczoraj sprawdzic biling na i-BOA ERY. No i rano, w
    poludnie i wieczorem probowalem zalogowac sie do serwisu. ale ciagle nei
    przychodzilo mi haslo jednorazowe. Dalem sobie na luz. Ale chyba sie
    zemscili, ze chcialem sie zalogowac bo w nocy kolo 2 zaczely przychodzic mi
    co kilka minut te smsy i zrobili mi pobudke.
    Co za siec. Nie wspominajjac o tym, ze nie udalo sie zalogowac do iboa to po
    co jeszcze wysylac smsmy ktore juz dawno stracily waznosc (o godzinie nie
    wspomne) ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-02-15 11:30:49
    Temat: Re: Nocna pobudka z iboa ERA
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Może następnym razem wycisz dzwonek na noc?

  • 3. Data: 2009-02-15 13:11:42
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Może następnym razem wycisz dzwonek na noc?

    No tak - to rozwiazuje problemy w 100 % z zalogowaniem sie do i-boa

    Fantom

  • 4. Data: 2009-02-15 13:31:36
    Od: lightsensitive <l...@g...pl>

    Fantom pisze:
    > w nocy kolo 2 zaczely przychodzic
    > mi co kilka minut te smsy i zrobili mi pobudke.

    Wiem, że to nie jest żadne pocieszenie, ale miałem dokładnie to samo. Na
    szczęście dopiero zasypiałem :)

    > Co za siec.

    Problem w tym, że gdzie indziej nie jest lepiej.

    > to po co jeszcze wysylac smsmy ktore juz dawno stracily waznosc (o
    > godzinie nie wspomne) ?

    Zeszły smsy z kolejki, to je dostaliśmy...

    --
    lightsensitive

  • 5. Data: 2009-02-15 15:19:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    A do mnie Plus ostatnio jako hasło sesji przysłał ciąg liter "obsra".
    Mam sie obrazić? Zażądać odszkodowania?

    MJ

  • 6. Data: 2009-02-15 16:09:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Michal Jankowski napisał/a:
    > A do mnie Plus ostatnio jako hasło sesji przysłał ciąg liter "obsra".
    > Mam sie obrazić? Zażądać odszkodowania?

    Chyba musiałbyś automat losujący zaskarżyć :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-02-15 21:51:18
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Co za siec. Nie wspominajjac o tym, ze nie udalo sie zalogowac do iboa
    > to po co jeszcze wysylac smsmy ktore juz dawno stracily waznosc (o

    mialem to samo. sms przyszedl kolo 2 w nocy. tylko ze ja na noc wyciszam
    telefon...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 8. Data: 2009-02-16 09:14:28
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote in message

    > No tak - to rozwiazuje problemy w 100 % z zalogowaniem sie do i-boa
    >
    > Fantom

    Tytul posta wskazuje, ze najwiekszym problemem byla pora otrzymania smsa..

    Zreszta, po cholere zachcialo Ci sie uzywac i-boa o drugiej w nocy? ;-)

  • 9. Data: 2009-02-16 20:33:06
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > mialem to samo. sms przyszedl kolo 2 w nocy. tylko ze ja na noc wyciszam
    > telefon...

    No ja sluzbowy tez :) Ale prywatnego juz nie.

    Fantom