  • 1. Data: 2009-02-14 17:59:48
    Temat: Play Online na Kartę - kilka pytań
    Od: Weissmann <P...@g...com>

    Witam. Mam obecnie Play Online na Kartę, i nurtuje mnie kilka pytań:
    - czy "premia" przy doładowaniach, zakładamy to 50złotowe doładowanie,
    przy następnym doładowaniu przed upływem 56 dni, jej niewykorzystana
    część zostaje? np. obecnie mam ważność do 17-02, zostało mi ok. 2GB,
    czy jak doładuję 16-02 za 50zł to będę miał razem prawie 6GB do
    wykorzystania przez następne 56 dni?
    - czy są możliwości kupna doładowania za 50zł dla play online taniej
    niż za 50zł, typu allegro/bankomaty/itp?
    - czy play online będzie działał na nadajnikach P4 2G, ponieważ mi
    (Poznań Rataje, K530i) nie udało się odpalić mojej karty Play Online
    po wymuszeniu 2G?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-14 18:19:51
    Temat: Re: Play Online na Kartę - kilka pytań
    Od: ".." <..@..>

    "Weissmann" <P...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    Kasa i co za tym idzie waga nie przepada i sie sumuje...
    Mozna doladowac kazda zdrapka Play, czyli rowniez takim kodem zakupionym na
    allegro za 46zl....
    Nie bedzie dzialac na nadajnikach 2G...Brak lacznosci....

  • 3. Data: 2009-02-14 18:20:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Weissmann" <P...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Regulamin:
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty
    _Play_Online_na_Karte.pdf

> [...]
    część zostaje? np. obecnie mam ważność do 17-02, zostało mi ok. 2GB,
    czy jak doładuję 16-02 za 50zł to będę miał razem prawie 6GB do

    Patrz ust. 3, pkt j

    >- czy play online będzie działał na nadajnikach P4 2G, ponieważ mi
    (Poznań Rataje, K530i) nie udało się odpalić mojej karty Play Online
    po wymuszeniu 2G?

    Nie. Tylko 3G

    Pozdrawiam
    SDD