  • 1. Data: 2009-01-08 21:08:57
    Temat: Nokia N78 i ustawienia Era Tak Tak
    Od: "Arti" <o...@i...pl>

    Witam

    Chcialem tymczasowo skorzystać z tak - taka na Nokiii N78 jednak pojawił się
    problem - konfigurator na stronie Ery go nie uwzglednia natomiast te
    wpudowane kreatory nie działaja gdyż nie mam opcji stworzenia wiadomosci MMS
    jak to ustawić?

  • 2. Data: 2009-01-08 21:22:18
    Temat: Re: Nokia N78 i ustawienia Era Tak Tak
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gk5qfp$7t1$1@mx1.internetia.pl, *Arti* wrote:
> [...]
    > natomiast te wpudowane kreatory nie działaja gdyż nie mam opcji
    > stworzenia wiadomosci MMS jak to ustawić?

    Ustawienia dla tak tak sa teraz identyczne jak dla zwyklej ery, to wybierz
    na stronie konfiguracje i reczna i wpisz co trzeba.
    Na stronie Nokii byla swego czasu mozliwosc przeslania ustawien dla kazdego
    operatora, poszukaj.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."