  • 1. Data: 2009-01-09 11:13:20
    Temat: Przenosiny z plusa do oranza.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Z zachowaniem numeru.
    Bardzo boli?
    THX

  • 2. Data: 2009-01-09 12:14:36
    Temat: Re: Przenosiny z plusa do oranza.
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    666 pisze:

    > Z zachowaniem numeru.
    > Bardzo boli?

    Moi klienci nie narzekają.
    Właśnie wróciłem od kolejnego, który całe konto przenosi do nas. :)

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 3. Data: 2009-01-09 14:11:42
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Z zachowaniem numeru.
    > Bardzo boli?
    > THX

    Wszystko zalezy jak trafisz. Znam przypadek ze dopoki umowa nie zostala
    podpisana to lizali dupe ile
    wlezie, a potem to istna droga przez mękę. Mimo, ze płacili wszystkie kary
    za nieterminowe zerwanie
    umowy z porzednim operatorem to i tak same problemy były nie mowiac juz o
    tym ze nie mogli nawet
    dopilnowac przeniesienia numeru wlasciciela firmy, nawet to nie przeszlo bez
    zgrzytów.
    Nie był to byle jaki klient - bo około 500 numerow tego było.

    bhk

  • 4. Data: 2009-01-09 15:20:00
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    > Z zachowaniem numeru.
    > Bardzo boli?
    > THX

    Bardzo... i trzeba miec duzo czasu. Mnie kosztowalo to 6 wizyt w salonach.
    Po pierwsze - takie sprawy tylko i wyłącznie w salnach firmowych...
    (próbowalem w mniejszych, masakra nikt nie wie co robi)
    Po drugie, kolejki w tych salonach firmowych sa gigantyczne.
    Po trzecie, system informatyczny od przenoszenia numerów pada bardzo często,
    podobno im wczesniej w ciagu dnia sie przyjdzie tym lepiej..

    Nie wiem jak sprawa sie zakonczy, bo wczoraj o 23 wyłączyli numer w plusie,
    a na simie orange caly czas dziala nr tymczasowy... ale niby 24 godziny
    mają...

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-01-09 18:56:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    666 pisze:
    > Z zachowaniem numeru.
    > Bardzo boli?

    z deszczu pod rynne

  • 6. Data: 2009-01-09 19:07:06
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chodzi o jak najtańsze (rzędu do 11 gr/min. lub ryczałtowo w abo) rozmowy na 2-3
    wybrane numery w oranżu.

    -----

  • 7. Data: 2009-01-09 22:51:24
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    666 pisze:
    > Chodzi o jak najtańsze (rzędu do 11 gr/min. lub ryczałtowo w abo) rozmowy na 2-3
    wybrane numery w oranżu.

    Telefon firmowy czy na osobę prywatną?
    Jeśli firmowy to są 2 opcje jeśli na osobę prywatną to 1 opcja.

    Na firmowym są to wybrane numery za 5zł netto/numer bez limitu minut do
    Orange lub 500 minut na stacjonarne oraz Tanie Rozmowy z abo 5 lub 10
    PLN (zależne od abo) i połączenia do Orange po 0,15 netto

    Na prywatnym tylko wybrane numery ale cen nie pamiętam bo się tym
    segmentem nie zajmuje. Pamiętam tylko, że jest łączny limit 2000 minut.

  • 8. Data: 2009-01-10 08:35:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Firma.
    To naprawdę tak kiepsko w porównaniu z plusem (do 30 twoich numerów po 11 gr/min. za
    1 zł/mies/numer)?

    -----

    > Jeśli firmowy to są 2 opcje.
    > Na firmowym są to wybrane numery za 5zł netto/numer bez limitu minut do Orange lub
    500 minut na stacjonarne oraz Tanie Rozmowy z abo 5 lub 10 PLN i połączenia do Orange
    po 0,15 netto

  • 9. Data: 2009-01-10 14:55:05
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    666 pisze:

    > To naprawdę tak kiepsko w porównaniu z plusem (do 30 twoich numerów po 11 gr/min.
    za 1 zł/mies/numer)?

    Możliwe, choć ostatnio wielu klientów przeszło z Plusa do Orange.
    Migracja cały czas się odbywa i jest to normalne. Jednemu to nie pasuje,
    a innemu tamto.

    U nas jest All Orange po 0.15 i opłatą za usługę 5 lub 10PLN (zależne od
    taryfy)

    Czy kiepsko?
    Nie wiem. Zależy kto co używa (gdzie i jak dzwoni).

    Na firmę można jeszcze inaczej.
    Do dowolnego abo opłata dodatkowa 60PLN (4 pierwsze miesiące usługa
    bezpłatna) i wszystkie Orange nietaryfikowane.

    Jeśli dużo w sieci gadasz to jest optymalne rozwiązanie.

    Wszystko zależy co potrzeba. Tak na grupie trudno takie rzeczy opisywać.
    Najlepiej na spotkaniu wytłumaczyć.