  • 1. Data: 2009-05-25 19:55:38
    Temat: Norma Euro3...?
    Od: trud <t...@o...eu>

    Witam.
    Jak to jest z tą norma Euro3? Czy każdy motor rejestrowany pierwszy raz w
    EU(Polska) musi ją spełniać? Jak sprowadzę coś z USA albo z Japonii,
    pędzone to będzie zwykłym gaźnikiem i kawałkiem rurki na wydechu to czy
    będę mógł to zarejestrować?

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2009-05-25 20:33:52
    Temat: Re: Norma Euro3...?
    Od: n...@s...com

    On Mon, 25 May 2009 21:55:38 +0200, trud <t...@o...eu> wrote:

> [...]
    >EU(Polska) musi ją spełniać? Jak sprowadzę coś z USA albo z Japonii,
    >pędzone to będzie zwykłym gaźnikiem i kawałkiem rurki na wydechu to czy

    AFAIR jesli przejdzie przeglad (a przejdzie) to zarejstrujesz w
    bolandzie. Tylko nie pisz ze chcesz nowa estrelke ;)

    pozdr
    newrom
    PS. nie masz czasem serwisowki po angielsku ?
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-05-26 17:22:12
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Mon, 25 May 2009 22:33:52 +0200, n...@s...com napisał(a):

    > AFAIR jesli przejdzie przeglad (a przejdzie) to zarejstrujesz w
    > bolandzie...

    To dlaczego w UE jest dostępna tylko połowa z nowych sprzętów? Na przykład
    takie Suzuki nie ma w ofercie GS500, bo nie chce czy może nie może.

    > nie masz czasem serwisowki po angielsku ?

    Nie mam. Tylko user manual po germańsku. W necie nic nie ma poza jednym
    jakimś japońskim wydawnictwem.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 4. Data: 2009-05-26 18:07:34
    Od: Baran <g...@o...pl>

    On 2009-05-25 21:55:38 +0200, trud <t...@o...eu> said:

> [...]
    > EU(Polska) musi ją spełniać? Jak sprowadzę coś z USA albo z Japonii,
    > pędzone to będzie zwykłym gaźnikiem i kawałkiem rurki na wydechu to czy

    Hej,

    Zdaje się, było już kiedyś o tym, zerknij tu:

    http://grupy.scigacz.pl/rejestracja,nowych,motocykli
    ,z,USA,bez,EURO3,2,480652,2008_06.html

    Łukasz 'Baran' Barański
    Honda NTV650 Deauville

  • 5. Data: 2009-05-27 07:32:05
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 May 2009 19:22:12 +0200, trud <t...@o...eu> wrote:

    >To dlaczego w UE jest dostępna tylko połowa z nowych sprzętów? Na przykład
    >takie Suzuki nie ma w ofercie GS500, bo nie chce czy może nie może.

    Bo AFAIR inne obowiazki ciaza na imporcie pojedynczej sztuki do uzytku
    osobistego, a inne na importerze ciagnacy 'miliony' sztuk.

    >Nie mam. Tylko user manual po germańsku. W necie nic nie ma poza jednym
    >jakimś japońskim wydawnictwem.

    Ehh, lipa straszna. Dobrze ze obrazki sa w niemieckiej serwisowce.

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2009-05-27 08:39:13
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 27 May 2009 09:32:05 +0200, n...@s...com napisał(a):

    > ...niemieckiej serwisowce.

    yyy masz serwis manual czy user manual.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 7. Data: 2009-05-27 09:56:27
    Od: n...@s...com

    On Wed, 27 May 2009 10:39:13 +0200, trud <t...@o...eu> wrote:

    >yyy masz serwis manual czy user manual.

    Werkbuchcostamfafenluchten. Nie wiem tez czy caly.
    Znaczy ksero mam, zeby nie bylo ze jestem jakis burzua i do tego
    zrobione przez niemca zeby nie bylo ze jakis pirat jestem ;)

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2009-05-27 11:31:24
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 27 May 2009 11:56:27 +0200, n...@s...com napisał(a):

    > Werkbuchcostamfafenluchten. Nie wiem tez czy caly.
    > Znaczy ksero mam, zeby nie bylo ze jestem jakis burzua i do tego
    > zrobione przez niemca zeby nie bylo ze jakis pirat jestem ;)

    Och! Przyjacielu mój. Czy dałoby się? Chociaż część o silniku :)
    Teść mój zna ten język barbarzyńców i to w interesującym nas zakresie.
    Posadzę go niech tłumaczy.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 9. Data: 2009-05-27 11:59:37
    Od: n...@s...com

    On Wed, 27 May 2009 13:31:24 +0200, trud <t...@o...eu> wrote:

    >Och! Przyjacielu mój. Czy dałoby się? Chociaż część o silniku :)

    Wieczorem sie postaram, nie wiem czy jest czesc o silniku bo narazie
    tylko z gaznikiem walcze :)
    Emil z pola from: jest prawdziwy ?

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-05-27 14:31:43
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 27 May 2009 13:59:37 +0200, n...@s...com napisał(a):

    > Wieczorem sie postaram, nie wiem czy jest czesc o silniku bo narazie
    > tylko z gaznikiem walcze :)

    To dość popularny gaźnik. Erpiątka na takich chodzi wiec ze znalezieniem
    materiałów nie miałem problemu.
    W mojej Kawie coś dziwnie puka na gorącym silniku. Albo raczej metalicznie
    cyka, bardzo głośno. Dzisiaj zrobię regulacje zaworów i zajrzę do
    łańcuszka.

    > Emil z pola from: jest prawdziwy ?

    Tak.

    --