  • 1. Data: 2009-05-25 13:46:15
    Temat: Ubezpieczenie dla motocyklisty
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Na scigaczu pojawil sie artykul odnosnie ubezpieczen.
    http://www.scigacz.pl/Ubezpieczenie,dla,motocyklisty
    ,9406.html

    Autor sugeruje ubezpieczyc sie w nieznanej firmie ACE o ktorej nie
    znalazlem zadnych informacji.
    http://www.dlaaktywnych.com.pl

    Ich strona internetowa nie przekonuje mnie do wydania 200zl :)

    Czy ktos z Was mial nieprzyjemnosc korzystania z jakiegos ubezpieczenia i
    chcialby sie podzielic wnioskami? Ja zazwyczaj wyjezdzajac na urlop
    wykupuje ubezpieczenie na czas trwania wyjazdu, ale moze warto byloby
    pomyslec nad czyms dlugoterminowym co w przypadku zrobienia sobie krzywdy
    na motocyklu gwarantowaloby zwrot kosztow leczenia.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2009-05-25 14:04:46
    Temat: [OT] Re: Ubezpieczenie dla motocyklisty
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:
    > Hej,
    > Na scigaczu pojawil sie artykul

    Ty no, sie zdecyduj - albo preclujesz, albo sie scigasz. Nie po to Arni
    zalatwil blokade, zeby jakis "crossover" wystepowal! Fuj! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-05-25 16:04:55
    Temat: Re: [OT] Re: Ubezpieczenie dla motocyklisty
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2009 16:04:46 +0200, (pj) napisał(a):

    > Ty no, sie zdecyduj - albo preclujesz, albo sie scigasz. Nie po to Arni
    > zalatwil blokade, zeby jakis "crossover" wystepowal! Fuj! ;-)

    ROTFL :)

    Sebastian S.

  • 4. Data: 2009-05-25 16:24:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 25 May 2009 16:04:46 +0200) ktos podajacy sie za (pj)
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ty no, sie zdecyduj - albo preclujesz, albo sie scigasz. Nie po to Arni
    > zalatwil blokade, zeby jakis "crossover" wystepowal! Fuj! ;-)

    Arni widocznie na moment wylaczyl swoj botnet DDoSujacy, bo strona scigacza
    dzialala i moglem przeczytac ten artykul :)

  • 5. Data: 2009-05-25 18:06:43
    Temat: Re: Ubezpieczenie dla motocyklisty
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > pomyslec nad czyms dlugoterminowym co w przypadku zrobienia sobie krzywdy
    > na motocyklu gwarantowaloby zwrot kosztow leczenia.

    A mnie wnerwiły durne, wyświechtane ogólniki nt. służby zdrowia.
    Tekst napisał jakiś naganiacz lub po prostu agent ubezpieczeniowy
    i tyle.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 6. Data: 2009-05-25 19:41:39
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    i stronke zrobił za pierwsze zarobione 200 zeta - najprawdopodobniej

    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 7. Data: 2009-05-25 22:20:03
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Ich strona internetowa nie przekonuje mnie do wydania 200zl :)

    Ich strona nie przekonuje do niczego ;). Zero nazwy firmy (a
    przepraszam, jakieś ACE), danych, jakiegoś adresu... porażka.
    Obiektywizm autora artykułu mocno podejrzany.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 8. Data: 2009-05-26 05:56:34
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 May 2009 00:20:03 +0200, "morghul" <m...@t...pl> wrote:

    >Ich strona nie przekonuje do niczego ;). Zero nazwy firmy (a
    >przepraszam, jakieś ACE), danych, jakiegoś adresu... porażka.
    >Obiektywizm autora artykułu mocno podejrzany.

    Jaka strony taki art ? ;)
    A co do ACE, to moze Pawel zalozyl firme ? ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 9. Data: 2009-05-26 07:15:40
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr Klimek pisze:

    > Ich strona internetowa nie przekonuje mnie do wydania 200zl :)

    Ja wezme 100 pln. Cennik zlamanych kosci bebe mial nawet lepszy niz oni.
    Tylko se musze jaka darmowa stronke zrobic i poskanowac pare fotek z gazety.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-05-26 07:27:40
    Od: "Bartek" <b...@N...gazeta.pl>

    > Ich strona nie przekonuje do niczego ;). Zero nazwy firmy (a
    > przepraszam, jakieś ACE), danych, jakiegoś adresu... porażka.
    > Obiektywizm autora artykułu mocno podejrzany.

    Strone faktycznie maja dziwna:)

    Ale ACEEurope jest dość dużą i znaną firmą:

    http://www.aceeurope.pl

    --

    B.
    Trampek700