  • 1. Data: 2010-05-13 09:57:08
    Temat: Nowa moda - blokowanie pasa
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Od jakiegos czasu pół roku może - nowa moda - blokowanie pasa przez kierowcę
    który uważa że tylko jednym pasem trzeba jechać jeżeli na drugi za np
    kilometr jest zablokwoany. Jedzie taki równolegle i z prędkością taką jak
    auto na pasie odblokowanym i uważa że robi dobry uczynek. Kiedyś robili to
    kierocy ciężarowych teraz osobówki. Zaobserwowaliście to też? I to czasem ci
    kierowcy to młoda kobieta lub jakiś porządnie ubrany facet - reguły nie ma.
    Dla mnie to też buractwo - nie lepiej stosować zasadę zamka błyskawicznego
    (po kolei wjeżdzać z dwóch pasów)?

    Pit

  • 2. Data: 2010-05-13 10:01:04
    Temat: Re: Nowa moda - blokowanie pasa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to czasem ci kierowcy to młoda kobieta lub jakiś porządnie ubrany facet -

    Wiadomo - i zostało to stwierdzone na tej grupie ze 100 razy.
    Po cholerę po raz 101 o tym pisać?

  • 3. Data: 2010-05-13 10:06:23
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > - nie lepiej
    > stosować zasadę zamka błyskawicznego (po kolei wjeżdzać z dwóch pasów)?
    Lepiej, lepiej i tak powinno sie jedzic ale tylko w cywilizowanych krajach a jak
    widac PL nie bardzo
    jest cywilizowane.
    Przyklad:
    Ostatnio stalem 40 min aby przejechac niecale 3km od A4 droga S1 do zjazdu na
    Jaworzno DK79.
    Na wysokosci Jaworzna przy FasionHousie jest zwezka w kierunku Siewierza(prawy pas
    zamkniety-remont
    wiaduktu) i zamiast jechac do konca 2 pasami to juz przy zjedzie z A4 prawy pas jest
    blokowany i
    nawet Ci co chca zjechac zjazdem za niecale 3 km musza stac lub prosic na CB aby gosc
    w TIRze
    laskawie odblokowal prawy pas i pojechal dalej (czasem sie zlituje i pomimo, ze nie
    przyspieszy to
    da sie ominac pasem awaryjnym bo przed nim jest 2,5 km pustej drogi)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-05-13 10:08:09
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    > Dla mnie to te� buractwo - nie lepiej stosowa� zasad� zamka b�yskawicznego
    > (po kolei wje�dza� z dw�ch pas�w)?

    Najpierw poczytaj na czym polega jazda na "zamek błyskawiczny" i kiedy
    się ją stosuję...

    W przypadku korka gdzie na jedynym pasie samochody stoją nie ma
    takiego czegoś jak jazda na "zamek błyskawiczny" ...

    Są za to cwaniczki którzy uważają że oni nie muszą stać w korku i
    próbują się na chama wepchać do kolejki , co powoduje jeszcze większy
    korek ...

    Ja popieram tych co blokują drugi pas (ale tylko w przypadku gdy jest
    korek) ...

    Bo dzięki temu korek szybciej się odblokowuja a samochody bardziej
    płynnie jadą ...

    A wpychanie się na chama w korku to nie jazda na suwak ..

  • 5. Data: 2010-05-13 10:10:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    kaszpir wrote:

    > Najpierw poczytaj na czym polega jazda na "zamek błyskawiczny" i kiedy
    > się ją stosuję...

    No właśnie, poczytaj.

    > W przypadku korka gdzie na jedynym pasie samochody stoją nie ma takiego
    > czegoś jak jazda na "zamek błyskawiczny" ...

    Stoją na jednym bo są głupi i nie potrafią jechać "na zamek".

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-05-13 10:15:16
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    > Stoją na jednym bo są głupi i nie potrafią jechać "na zamek".

    Bla , bla , bla ...

    Jazda na suwak polega na przepuszczaniu płynnie jadących samochodów po
    obu pasach. Jeden samochód wpuszcza 1 samochód z drugiego pasa i tak
    dalej ...

    To jest właśnie jazda na suwak ...

    Polega na tym że wszystkie samochody jadą płynnie dwoma pasami
    ruchu ..

    W przypadku korka gdzie samochody stoją jazda na "suwak" nie ma
    żadnego zastosowania ...

    To jest po prostu chamskie się wpychanie , tyle że dla buraków którzy
    tego nie rozumieją i tak żadne argumenty nie dotrą , bo oni przecież
    jadą na suwak ...

  • 7. Data: 2010-05-13 10:16:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    kaszpir pisze:

> [...]
    > płynnie jadą ...
    >
    > A wpychanie się na chama w korku to nie jazda na suwak ..

    ROTFL :P

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2010-05-13 10:16:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Od jakiegos czasu pół roku może - nowa moda - blokowanie pasa przez
    > kierowcę który uważa że tylko jednym pasem trzeba jechać jeżeli na drugi
    > za np
    <cut>

    jaka nowa moda

    odkad pamietam tak jest w posce a idealnym przykladem jest
    konstancin-jeziorna
    jak ktos z tych okolic niech sobie wlaczy radyjko na 19 w okolicach 16-18

    teksty jakie tam lataja sa swietne:P od bluzgow po wyrafinowane dogryzki i
    tlumaczenie wzajemne ze to jest biale a tamto czaenw a nie odwrotnie

    wina lezy po obu stronach.
    psiocza ci co staja w prawym pasie. zamiast zjezdzac na oba pasy i jechac
    tam gdzie miejsce to cymbały ustawiaja sie na prawym 1-2km od skrzyzowania.
    No to lewym zaczynaja latac inne samochody cwaniaki i ci co znaja przepisy.
    I zqaczyna sie burza bo ci z prawego zaczynaja sie jątrzyć i zaczynaja
    blokować lewy pas ruchu.

    jakis czas temu policja w konstancinie wylawiala blokujacych ale nie
    pomoglo.wczoraj jak jechalem w poblizu znowu slyszalem te same teksty.

    sir

  • 9. Data: 2010-05-13 10:17:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    >W przypadku korka gdzie na jedynym pasie samochody stoją nie ma
    >takiego czegoś jak jazda na "zamek błyskawiczny" ...

    Nie bredź człowieku.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 10. Data: 2010-05-13 10:19:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >Jazda na suwak polega na przepuszczaniu płynnie jadących samochodów po
    >obu pasach. Jeden samochód wpuszcza 1 samochód z drugiego pasa i tak

    Dokładnie - i tak się właśnie ma stać na końcu OBU pasów.

    A to że jakiś debil postanawia zostawić lewy pas pusty na kilka km, to jego
    wybór - niech sobie stoi na prawym i nie pierdzieli farmazonów.
    Mądrzy skorzystają z zaproszenia i z pustej drogi.