  • 1. Data: 2012-09-18 12:41:15
    Temat: Nowe prawka ,zapłaci kierowca
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    http://u.42.pl/2J7u

  • 2. Data: 2012-09-18 14:17:15
    Temat: Re: Nowe prawka ,zapłaci kierowca
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:50584fb0$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://u.42.pl/2J7u

    Art. 124.
    1. Osoby posiadające prawa jazdy wydane do dnia 18 stycznia 2013 r.
    obowiązane są dokonać ich wymiany, na prawa jazdy zgodne z nowym wzorem
    prawa jazdy określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 20 ust. 1 pkt
    1.
    2. Prawo jazdy zgodne z nowym wzorem wydaje się od dnia 19 stycznia 2013 r.
    3. Wymiana jest dokonywana na wniosek osoby zainteresowanej, po uiszczeniu
    opłaty za wymianę prawa jazdy i opłaty ewidencyjnej, o których mowa w art.
    10 ust. 1.
    4. Prawa jazdy wydane do dnia 18 stycznia 2013 r. podlegają wymianie w
    okresie od dnia 19 stycznia 2028 r. do dnia 18 stycznia 2033 r. w terminach
    określonych przez ministra właściwego do spraw transportu lub w terminie
    wcześniejszym na wniosek posiadacza prawa jazdy.

    Ustawa przez 15 lat może kilka razy się zmienić, więc nie ma co się
    podniecać.

  • 3. Data: 2012-09-18 14:23:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzy.n wrote:
    > http://u.42.pl/2J7u

    mam dziwne wrażenie że ktoś jak zwykle źle interpretuje lub
    hiperinterpretuje prawo europejskie.

  • 4. Data: 2012-09-18 14:37:13
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > terminie wcześniejszym na wniosek posiadacza prawa jazdy.

    > Ustawa przez 15 lat może kilka razy się zmienić, więc nie ma co się

    To co napisałeś wymaga czytania ze zrozumieniem, a podlinkowany artykuł
    wymagał od autora tylko niechęci do wszystkiego i wszystkich. Po co w ogóle
    linkować do artykułów z takich serwisów.

    Czyli jak zwykle nie rozdają, nie w Moskwie i nie samochody... Ech
    dziennikarze.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2012-09-18 15:23:43
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "jerzy.n" <b...@g...pl> wrote in message
    > http://u.42.pl/2J7u

    Jak nie masz nic co powiedzenia, to nastepnym razem w ogole sie nie odzywaj.
    To sa grupa dyskusyjna, a nie grupa do wrzucania linkow z netu.

    --
    Axel

  • 6. Data: 2012-09-18 17:31:49
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak nie masz nic co powiedzenia, to nastepnym razem w ogole sie nie
    > odzywaj. To sa grupa dyskusyjna, a nie grupa do wrzucania linkow z netu.

    Kto tutaj nie ma nic do powiedzenia ?

  • 7. Data: 2012-09-18 17:53:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Sep 2012 17:31:49 +0200 osobnik zwany jerzy.n
    napisał:

    > Kto tutaj nie ma nic do powiedzenia ?

    Ty. Do tego nie umiesz cytować.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2012-09-18 18:04:10
    Od: tÎż

    Ergie wrote:

    > Czyli jak zwykle nie rozdają, nie w Moskwie i nie samochody... Ech
    > dziennikarze.

    Po prostu ktoś kto nie potrafi robić nic pożytecznego, a uważa się za
    niedocenioną alfę i omegę, zostaje dziennikarzem lub nauczycielem. Efekty
    potem widać.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2012-09-18 19:15:09
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    > Ty. Do tego nie umiesz cytować.
    Czytać ze zrozumieniem proponuje ...

  • 10. Data: 2012-09-18 21:24:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Sep 2012 19:15:09 +0200 osobnik zwany jerzy.n
    napisał:

    > Czytać ze zrozumieniem proponuje ...

    nie rozpisałeś się specjalnie w ostatnich postach więc nie ma co czytać