  • 1. Data: 2009-05-18 18:19:34
    Temat: Nowy Pentax :)
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Na razie nieoficjalne specyfikacje, ale wyglada zajebiaszczo :)
    http://ricehigh.blogspot.com/

    Profi puszka w malej obudowie, metalowej, uszczelnianej i odpornej na mroz.
    Az chyba sprzedam troche szkla ;)
    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 2. Data: 2009-05-18 18:32:40
    Temat: Re: Nowy Pentax :)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Kombajn Bizon pisze:

    > Az chyba sprzedam troche szkla ;)

    Bes sęsu - i będziesz robił taką puszką fotografię otworkową? Tolepiej
    nerkę sprzedaj :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-18 18:35:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kombajn Bizon pisze:
    > Na razie nieoficjalne specyfikacje, ale wyglada zajebiaszczo :)
    > http://ricehigh.blogspot.com/

    Fajnie, że jeszcze nie padł ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-05-18 18:37:57
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha Janko Muzykant napisał tak:

    > Fajnie, że jeszcze nie padł ;)

    Widac goscie z Pentaksa nie czytaja prfc ;)

    I tak mi sie jeszcze kojarzy ze na forum Minolty byla pare miesiecy temu
    ankieta kiedy Pentax upadnie - byly do wyboru odpowiedzi od miesiaca do roku
    bodajze ;)

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 5. Data: 2009-05-18 18:57:58
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Kombajn Bizon" <k...@b...ru> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > http://ricehigh.blogspot.com/
    >
    > Profi puszka w malej obudowie, metalowej, uszczelnianej i odpornej na

    Przykro patrzeć, może Hoya sprzeda ich kiedyś Samsungowi (?)
    Powinien się nazywać K20.1D

    __
    Pozdrawiam
    JD

  • 6. Data: 2009-05-18 19:46:39
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Fajnie, że jeszcze nie padł ;)

    No, w końcu ma wszystko, co mieć powinien, aby stać się przebojem....

    ...rok temu. ;)

    Ale mi się podoba, że Pentaks zauważył pewne tendencje w rynku i też
    zaczyna oferować pożądane opcje. Z drugiej strony - raczej nie wymyślił
    niczego nowego, co wyróżniałoby ten model od innych firm. Np. PEŁNA
    współpraca ze starymi szkłami. Skoro bawią się w zachowywanie
    kompatybilności, to mogliby poprawić współpracę ze szkłami na bagnet K :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-05-18 19:47:36
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gusdti$fg5$1@news.onet.pl>,
> [...]
    > współpraca ze starymi szkłami. Skoro bawią się w zachowywanie
    > kompatybilności, to mogliby poprawić współpracę ze szkłami na bagnet K :D

    Nie bardzo. To by wymagało dodatkowej mechaniki. A oni idą w dokładnie
    drugą stronę - starają się, żeby sprzęt był mały i lekki...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 8. Data: 2009-05-18 19:50:56
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <gusdti$fg5$1@news.onet.pl>,
    >
    > Nie bardzo. To by wymagało dodatkowej mechaniki. A oni idą w dokładnie
    > drugą stronę - starają się, żeby sprzęt był mały i lekki...

    ME jest i mały i lekki i z metalu i ma tę mechanikę ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-05-18 19:54:35
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <guse5i$go7$1@news.onet.pl>,
    Paweł W. nabazgrał:

    > ME jest i mały i lekki i z metalu i ma tę mechanikę ;)

    Nie jest z metalu niestety. I sądzę, że teraz by pewnie osiągneli
    spokojnie podobne rozmiary i wagę, gdyby zechcieli zastąpić silnik
    AF symulatorem przesłony i zamienili baterię na pastylkę. Tylko wtedy
    dopiero byłby płacz, że AF nie działa bez SWD i po 2 zdjęciach aparat
    pada :P

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 10. Data: 2009-05-18 19:59:05
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha "Paweł W." napisał tak:

    > Z drugiej strony - raczej nie wymyślił
    > niczego nowego, co wyróżniałoby ten model od innych firm.

    No wez nie bluznij :P

    Nie jestem fanatykiem, ale czy:
    - funkcje polprofesjonalne w korpusie wielkosci entry-level
    - pelne uszczelnienie korpusu i kitowego obiektywu
    - magnezowa obudowa
    - gwarantowana mozliwosc pracy w mocno ujemnych temperaturach
    - grip z mozliwoscia pracy na paluszkach tak samo jak na dedykowanej baterii

    nie sa nowatorskie i wyrozniajace?

    Jak dla mnie to pierwsza puszka skierowana konkretnie do ludzi robiacych
    zdjecia w podrozy i w trudnych warunkach. I takie postawienie sprawy jest
    bardzo wyrozniajace, jezeli porownasz to do oferty 'innych firm' gdzie
    mozesz kupic albo wielki i ciezki profesjonalny korpus albo mala i lekka
    plastikowa pstrykalke.

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...