  • 1. Data: 2009-05-18 20:00:39
    Temat: czym czyscicie szklo
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    hej chlopaki,
    mam male brudki na szkle, czym to czyscicie, w sensie np boje sie papierem
    toaletowym bo moze miec jakies
    twarde kawalki i porysowac szkielko

    mam takie jednorazowe szmaty do czyszczenia monitora LCD, czy zda to egzamin
    na szkle ?

    --
    pozdrawiam
    dziadek

    PS. ankieta --> uzywasz TORBY czy PLEACAKA ? (do noszenia sprzetu)

  • 2. Data: 2009-05-18 20:56:56
    Temat: Re: czym czyscicie szklo
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    dziadek69 pisze:
    > hej chlopaki,
    > mam male brudki na szkle, czym to czyscicie,

    mnie sie najlepiej sprawdza chuch i chiński podkoszulek

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 3. Data: 2009-05-18 21:39:50
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "Bogdan Blaszczak" <b...@U...wprost.pl> napisał
    w wiadomości news:gusi2e$eot$1@news.dialog.net.pl...

    > mnie sie najlepiej sprawdza chuch i chiński podkoszulek

    > BlaTek
    > mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla
    ce('Hej','KEy'))))

    A uwzględniasz wybielacze optyczne dodawane do proszków do prania ?

    JDJ

  • 4. Data: 2009-05-18 22:20:54
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    JackDeJack pisze:
    > Użytkownik "Bogdan Blaszczak" <b...@U...wprost.pl> napisał
    > w wiadomości news:gusi2e$eot$1@news.dialog.net.pl...

    ce('Hej','KEy'))))

    > A uwzględniasz wybielacze optyczne dodawane do proszków do prania ?

    Nie uwzględniam.

  • 5. Data: 2009-05-19 08:06:50
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "dziadek69" <a...@u...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > toaletowym bo moze miec jakies
    > twarde kawalki i porysowac szkielko
    >
    > mam takie jednorazowe szmaty do czyszczenia monitora LCD, czy zda to

    Ja za 10 PLN kupiłem w Vision Express sciereczkę z mikrofibry do szkła
    optycznego. Działa bdb.

  • 6. Data: 2009-05-19 08:40:25
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Bartosz wrote:

    > Ja za 10 PLN kupiłem w Vision Express sciereczkę z mikrofibry do szkła
    > optycznego. Działa bdb.

    a ja kupiłem w markecie sciereczkę z mikrofibry do czyszczenia luster - za 7

    mam szmate 50x50 cm - starczy na długo...

    --
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-05-19 10:20:42
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> w
    <gutrbo$3eb$1@inews.gazeta.pl>:

    >mam szmate 50x50 cm - starczy na długo...

    Ja z kolei stosuję metodę podczytaną u Marka Wyszomirskiego.
    Opakowanie husteczek higienicznych (z tych mniejszych opakowań, dwa
    pudełka zapałek) nieotwarte trzymam w torbie. Jakby co to mam miękkie
    jednorazowe szmatki _bez_ potencjalnych drobin ścierniwa.
    Po otwarciu i użyciu przekładam do kieszeni a do torby wsadzam nówki.

    pozdrawi AM
    --
    Minister Zero, zero sprawiedliwości
    i dwa do Zera w procesach

  • 8. Data: 2009-05-19 17:50:58
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 19 of May 2009 12:20, Andrzej Makarczuk wrote:

> [...]
    > jednorazowe szmatki _bez_ potencjalnych drobin ścierniwa.
    > Po otwarciu i użyciu przekładam do kieszeni a do torby wsadzam nówki.

    Nic nie zrozumiałem... Po co zapałki? Jakim cudem chusteczki
    nie sieją paprochów?

    --
    nb

  • 9. Data: 2009-05-19 19:41:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dziadek69 wrote:
> [...]
    > papierem toaletowym bo moze miec jakies
    > twarde kawalki i porysowac szkielko
    >
    > mam takie jednorazowe szmaty do czyszczenia monitora LCD, czy zda to

    znaczy kieliszki? to najlepiej do zmywarki dać.

  • 10. Data: 2009-05-19 23:37:50
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    nb <n...@n...net> w <guurhv$t1c$1@news.dialog.net.pl>:

    >Nic nie zrozumiałem... Po co zapałki?...

    Dla porównania rozmiarów opakowania.

    >... Jakim cudem chusteczki nie sieją paprochów?

    Bo są nieużywane, świeżo otwarte. Spróbuj.

    pozdrawi AM
    --
    5/4 ludzkości nie zna się na ułamkach
    i jest 10 rodzajów ludzi: