  • 1. Data: 2019-03-14 21:00:23
    Temat: Nowy zwyczaj drogówki? (update)
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Niedawno pisałem o tym iż w 3mieście suszą od paru dni z włączonymi
    kogutami. Dziś napotkałem 3 suszarki i żadna nie miała włączonych
    kogutów. Wątpię aby nagle aż 3 ekipy zapomniały się. Czy ktoś z Was wie
    o co chodzić może?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2019-03-14 21:21:35
    Temat: Re: Nowy zwyczaj drogówki? (update)
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 15:00:30 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:
> [...]
    > kogutami. Dziś napotkałem 3 suszarki i żadna nie miała włączonych
    > kogutów. Wątpię aby nagle aż 3 ekipy zapomniały się. Czy ktoś z Was wie

    O to ze te koguty to jakas lokalna fanaberia.

    Jak spotkasz czwarta ekipe to sie zatrzymaj i zapytaj czy mieli mrugac czy nie.

  • 3. Data: 2019-03-15 15:01:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-14 o 21:00, Marek S pisze:

> [...]
    > kogutami. Dziś napotkałem 3 suszarki i żadna nie miała włączonych
    > kogutów. Wątpię aby nagle aż 3 ekipy zapomniały się. Czy ktoś z Was wie

    Czytają grupę i przekonała ich przedstawiona tutaj argumentacja.

  • 4. Data: 2019-03-15 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > kogutami. Dziś napotkałem 3 suszarki i żadna nie miała włączonych
    > kogutów. Wątpię aby nagle aż 3 ekipy zapomniały się. Czy ktoś z Was

    A stali w miejscach gdzie wolno byłoby stać cywilnemu autu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 5. Data: 2019-03-15 22:30:13
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-15 o 20:59, Budzik pisze:

    > A stali w miejscach gdzie wolno byłoby stać cywilnemu autu?

    Stali w dokładnie tych samych miejscach, co mój pierwszy post na ten
    temat raportował. To ich stałe pozycje. Nic się więc nie zmieniło.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2019-03-15 23:39:39
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-14 o 21:21, s...@g...com pisze:

    > O to ze te koguty to jakas lokalna fanaberia.
    >
    > Jak spotkasz czwarta ekipe to sie zatrzymaj i zapytaj czy mieli mrugac czy nie.

    Taaa... wolę nie ryzykować kontroli, która będzie miała za zadanie
    wykazać ułomności mojego auta lub mnie samego :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 7. Data: 2019-03-16 01:00:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-03-15 o 22:30, Marek S pisze:

    > Stali w dokładnie tych samych miejscach, co mój pierwszy post na ten
    > temat raportował. To ich stałe pozycje. Nic się więc nie zmieniło.

    Wczoraj widziałem radarujący patrol drogówki, stojący na publicznym
    parkingu na migających kogutach.
    Okolice trójmiasta - Szemud

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 8. Data: 2019-03-16 17:20:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-16 o 01:00, Tomasz Pyra pisze:

    > Wczoraj widziałem radarujący patrol drogówki, stojący na publicznym
    > parkingu na migających kogutach.
    > Okolice trójmiasta - Szemud

    Dziś też widziałem w Gdańsku stojących na kogucie z suszarką. W Gdyni
    natomiast bez kogutów. Jakieś zamieszanie zapanowało.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2019-03-16 17:45:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2019 17:20:14 +0100, Marek S napisał(a):

    > Dziś też widziałem w Gdańsku stojących na kogucie z suszarką. W Gdyni
    > natomiast bez kogutów. Jakieś zamieszanie zapanowało.

    Marku - a suszyli czy obslugiwali klienta ?

    A moze od miejsca zalezy - w jednym sa uzasadnione, w innym nie.

    J.

  • 10. Data: 2019-03-16 18:04:41
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-16 o 17:45, J.F. pisze:

    > Marku - a suszyli czy obslugiwali klienta ?

    Tylko suszarki w akcji mnie interesowały. Bez obsługi nieszczęśnika.

    > A moze od miejsca zalezy - w jednym sa uzasadnione, w innym nie.

    Ale... napisałem też, że zaobserwowałem nowy zwyczaj (krótkotrwały?) w
    miejscach, w których zwykle od lat stoją. Nagle coś się zmieniło, a
    potem równie nagle, choć już nie wszędzie - przycichło.

    Oczywiście będę zwracał uwagę na to przez najbliższe dni.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek