  • 1. Data: 2010-04-02 13:11:03
    Temat: Nr rejestracyjny, a własciciel
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Czy prywatna osoba może dotrzeć do właściciela samochodu po numerze
    rejestracyjnym?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2010-04-02 13:23:49
    Temat: Re: Nr rejestracyjny, a własciciel
    Od: "Lets rocK" <m...@N...pl>

    > Czy prywatna osoba może dotrzeć do właściciela samochodu po numerze
    > rejestracyjnym?

    Oficjalnie: Niestety... NIE. ;(
    Nieoficjalnie... Znajomości zrobią wszystko.

  • 3. Data: 2010-04-02 14:34:59
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 2 Apr 2010 13:23:49 +0200, Lets rocK napisał(a):

    > Oficjalnie: Niestety... NIE. ;(
    > Nieoficjalnie... Znajomości zrobią wszystko.

    A czy kogoś kto dotarł do mnie po numerach rejestracyjnych mogę narazić na
    jakieś sankcje?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-04-02 14:38:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A czy kogoś kto dotarł do mnie po numerach rejestracyjnych mogę narazić na
    > jakieś sankcje?

    Jak udowodnisz mu nielegalny dostęp do systemu - tak.

  • 5. Data: 2010-04-02 14:44:18
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A czy kogoś kto dotarł do mnie po numerach rejestracyjnych mogę narazić na
    > jakieś sankcje?

    I jakąż ci krzywdę wyrządził ?
    Skąd wiesz, ze po numerze? Może kłamał? Wynajął detektywa i dotarł ?
    Jak juz przyszedł to co zrobił ? Powitał czy mordę obił?

  • 6. Data: 2010-04-02 15:44:56
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 2 Apr 2010 14:44:18 +0200, m napisał(a):

    > I jakąż ci krzywdę wyrządził ?
    > Skąd wiesz, ze po numerze? Może kłamał? Wynajął detektywa i dotarł ?
    > Jak juz przyszedł to co zrobił ? Powitał czy mordę obił?

    To może inaczej, bo źle się wyraziłem.
    Pracowałem kiedyś trochę jako urzędnik i różnego syfu się naoglądałem
    wtedy.

    Wkurza mnie, że to co teoretycznie jest niemożliwe, gdy się bardzo chce
    staje się dostępne - tutaj mowa o danych osobowych, które niby chroni
    ustawa. I w zasadzie to nie chciałbym ucierać nosa klientowi, tylko
    urzedasowi, który udostępnił dane - bo taką wersję domniemywam.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2010-04-02 18:52:43
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 02/04/2010 13:44, m wrote:

    > Jak juz przyszedł to co zrobił ? Powitał czy mordę obił?

    A jakie to ma znaczenie dla potencjalnej odpowiedzi na pytanie ktore zadal?
    --
    go!

  • 8. Data: 2010-04-02 20:35:55
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Kapsel pisze:
    > I w zasadzie to nie chciałbym ucierać nosa klientowi, tylko
    > urzedasowi, który udostępnił dane - bo taką wersję domniemywam.

    Slusznie, ale szansa dowiedzenia sie kto udostepnil (i udowodnienia
    tego) oceniam na zerowa.

  • 9. Data: 2010-04-03 00:43:25
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Użytkownik "Lets rocK" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Oficjalnie: Niestety... NIE. ;(
    > Nieoficjalnie... Znajomości zrobią wszystko.

    pewnys? a z cepiku nie mozna w uzasadnionych przypadkach uzyskac danych?