  • 231. Data: 2015-09-15 11:54:19
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jul 2015 14:46:16 +0200, w <mo5kmm$e15$1@node2.news.atman.pl>,
    "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał(-a):

    > Nadaje się więc do powieszenia za cojones i pokrycia wszelkich kosztów
    > odkręcania. Z cywilnymi i karnymi włącznie. A Netia nie powinna zobaczyć z
    > tego ani zyla, skoro zaistniało przestępstwo.
    > A, czy Tepsa dzwoniła do ciebie, że "wpłynęło o wypowiedzenie?"

    Nie, co więcej -- sam do nich napisałem, że rozmyśliłem się i chcę zostać przy
    TPSA. Ale nawet to przegapili i rozwiązali umowę :).

    > Bo jak mi
    > UPC wypowiadało WLR w Netii, to ta zadzwoniła z informacją i do kiedy będzie
    > usługa. Tyle, że tu wszystko było legal. Zastanawiam się, o co tego gościa z
    > Netii można by stuknąć tak, żeby mu w pięty poszło...?

    Zapewne prokuratura mogłaby go spokojnie oskarżyć o fałszowanie dokumentów.

  • 232. Data: 2015-09-15 18:39:39
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał(-a):

    > Zapewne prokuratura mogłaby go spokojnie oskarżyć o fałszowanie
    > dokumentów.

    To wiadomo. Ale tak na przylepkę, coś mu przylepić, by sobie uświadomił,
    jaki błąd popełnił. Może nakazać mu pokrycie wszystkich kosztów z własnego
    majątku?

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048