  • 11. Data: 2010-06-03 20:28:17
    Temat: Re: OC a rejestracja
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Stefan Szczygielski wrote:

    > O ile sprzedający podpisze papierek, że się na to zgadza.

    Podaj przepis.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-06-04 09:29:57
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    W dniu 2010-06-02 11:42, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Jak kierowcy rejestrują swoje samochody, to zdają tablice rejestracyjne
    > i dostają nowe.
    > Przykręcają je natychmiast i odjeżdżając z pod urzędu.
    > Co z OC ?
    > Wszak nikt z nich nie ma w tym momencie ważnego OC.
    > Może jest jakiś przepis "Vacatio legis" o którym nie wiem.

    OC pozostaje ważne, a w wydziale komunikacji na umowie ci robią
    adnotację że pojazd zarejestrowano pod takim to a takim nr rejestracyjnym.
    Dla świętego spokoju do czasu załatwienia formalności z przepisaniem
    polisy na nowego właściciela, lub wypowiedzenia dotychczasowej i
    zawarcia nowej proponuję jeździć z umową kupna - sprzedaży.

    --
    MariuszR
    https://www.mcpvirtualbusinesscard.com/VBCServer/mar

  • 13. Data: 2010-06-04 12:38:06
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 2 Cze, 17:38, "Pawe W." <t...@o...pl> wrote:
    > VIN to VIN. Nie wiem tylko jak jest z kosztami OC dla samochodu bez
    > polskich blach. Ale generalnie skoro samochod podjechal pod WK celem
    > zarejestrowania, to mial wazne OC.
    >
    > Celem zarejestrowania samochodu to pod WK mo na sobie podjecha tramwajem
    > b d na deskorolce i nie trzeba mie wcale wa nego OC.

    Autor watku napisal:
    "Przykrecaja je natychmiast i odjezdzajac z pod urzedu."
    I do tego sie odnioslem

    Tak na marginesie - moglbys nauczyc sie cytowac?

  • 14. Data: 2010-06-04 12:39:35
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 2 Cze, 19:24, Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
    wrote:

    > O ile sprzedaj cy podpisze papierek, e si na to zgadza.

    Po wybudzeniu z kilkuletniego snu nalezaloby sie zorientowac w
    obecnych przepisach :)