  • 1. Data: 2015-08-27 18:36:24
    Temat: OT - Starobielsk - Rajd Katynski [dlugie]
    Od: p...@g...com

    Witam znalaZlam ten post przypadkowo. Witold Niczyperowicz zamordowany prZez Sowietów
    był rodzonym beatem mojej sp. babci Anny Nowickiej z domu Niczyperowicz ur w 1980.
    Babcia Anna była najmłodsza z sióstr była jesZe min Helena Lusia wiecej nie pamietam,
    musiałabym podpytać moja mamę, sióstr było wiecej.. Bede wdzieCzna za kontakt,
    chciałabym moc zobaczyć choc kopie lub zdjecia pamiątek po Wujku i pokazać je mojej
    Mamie. Prosze o kontakt pod nr tel 609 574 795 lub mail K...@g...com
    Pozdrawiam serdecZnie Katarzyna Haladus

  • 2. Data: 2015-09-29 22:34:29
    Temat: Re: OT - Starobielsk - Rajd Katynski [dlugie]
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Witam :)

    W dniu 2015-08-27 18:36, p...@g...com pisze:
> [...]
    je mojej Mamie. Prosze o kontakt pod nr tel 609 574 795 lub mail

    Jeśli Rajd Katynski, to tu: http://www.rajdkatynski.net/
    Pewnie bedzie kontakt na Organizatora - moze pomoze.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 3. Data: 2015-10-03 20:06:16
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek Wozniakowski" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam :)

    > Jeśli Rajd Katynski, to tu: http://www.rajdkatynski.net/
    > Pewnie bedzie kontakt na Organizatora - moze pomoze.

    Ona odpowiada na post z 2002 r.:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.rec.motoc
    ykle/dlvb4XV-8lA

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2015-10-04 20:14:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-08-27 o 18:36, p...@g...com pisze:
    > Witam znalaZlam ten post przypadkowo. Witold Niczyperowicz zamordowany prZez
    Sowietów był rodzonym beatem mojej sp. babci Anny Nowickiej z domu Niczyperowicz ur w
    1980.

    Mloda babcia albo umie podrozowac w czasie. Historia zna takie
    przypadki, np. Terminator.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 5. Data: 2015-10-16 01:50:15
    Od: a...@w...pl

    W dniu niedziela, 4 października 2015 20:14:20 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    > Mloda babcia albo umie podrozowac w czasie. Historia zna takie
    > przypadki, np. Terminator.

    Niekoniecznie.
    Albowiem nie za bardzo wiadomo jakie powiązania takie beaty mają z babciami.
    A może od tych beatów wywodzi się beatyfikacja?
    Historia niewiele mówi o beatach rodzaju męskiego, jest to niezwykle tajemnicza
    sprawa...
    --
    Akarm