  • 1. Data: 2011-04-16 12:18:08
    Temat: OT ktos wie gdzie mecz mozna obejżec Real-barcelona
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    Witam może ktoś wie gdzie mozna bedzie mecz obejzec dzisiejszy Realu Z
    Barceloną oprócz cyfry pplus???

  • 2. Data: 2011-04-16 14:32:22
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-04-16 12:18, zorby pisze:
    > Witam może ktoś wie gdzie mozna bedzie mecz obejzec dzisiejszy Realu Z
    > Barceloną oprócz cyfry pplus???

    Myślałem, że pytasz o jakiś lokal, ale nie widzę miasta,
    w którym tego szukasz.

    http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=sobota

    Zwykle najlepiej ogląda się poprzez program SopCast,
    ale do tego musisz mieć bardzo dobre łącze. Zawsze
    pozostają strony WWW z transmisjami.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2011-04-16 19:04:30
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 16 Kwi, 12:18, zorby <z...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam może ktoś wie gdzie mozna bedzie mecz obejzec dzisiejszy Realu Z
    > Barceloną  oprócz cyfry pplus???

    na stadionie