  • 1. Data: 2011-07-17 06:40:13
    Temat: [OT] svg animacja obrotu
    Od: Kicer <...@...c>

    Hej

    wybaczcie że tu ale nie mam lepszego pomysłu;)

    mam plik svg który chciałbym animować - wprowadzić obrót.
    Sam obrót robię tak (tony tego typu przykładów w góglu):

    <animateTransform
    attributeName="transform"
    type="rotate"
    dur="5s"
    from="0 256 256"
    to="360 256 256"
    repeatCount="indefinite" />

    Mi jednakże chodzi o to, by obrazek np co 0,1s obracał się o 30 stopni -
    czyli skokowo a nie płynnie.
    Nie znalazłem nic, co by mi mogło pomóc.
    Jakies pomysły?

    pozdrawiam

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 2. Data: 2011-07-17 16:41:31
    Temat: Re: [OT] svg animacja obrotu
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Sun, 17 Jul 2011 08:40:13 +0200 Kicer <...@...c> wrote:

    > wybaczcie że tu ale nie mam lepszego pomysłu;)

    Jeśli wszystko inne zawiedzie - przeczytaj dokumentację. ;)

    http://www.w3.org/TR/2001/REC-smil-animation-2001090
    4/#AnimFuncCalcMode
    Pokombinuj z wartością "discrete".

    w.

  • 3. Data: 2011-07-18 19:05:45
    Od: Kicer <...@...c>

    Wojciech Muła wrote:

    > Jeśli wszystko inne zawiedzie - przeczytaj dokumentację. ;)

> [...]

    dzięki, dziala pieknie ;) przynajmniej w ff. Jeszcze muszę Qt zmusic do
    dzialania

    pozdrawiam

    --
    Michał Walenciak