  • 11. Data: 2020-01-14 19:38:01
    Temat: Re: Objeżdżanie trójkołowca ZT-95 ...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 19:32, kk pisze:

    > Normalnie. Mam już Twizy, nie muszę go kupować.

    Ty to masz chyba nawet maturę ;-)

    I jazda kostuje mnie 3x
    > taniej niż jego.

    Twizy na rynku niby wtórnym kosztuje 30 tys. Aixam można kupić od 10
    tys. (mój 16)

    Kto kupuje nowe samochody w salonach? kk? ;-)

  • 12. Data: 2020-01-14 19:42:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-14 19:38, z wrote:

    >  I jazda kostuje mnie 3x
    >
    > Twizy na rynku niby wtórnym kosztuje 30 tys. Aixam można kupić od 10
    > tys. (mój 16)

    Moje Twizy było wystawione za 13,5tys plus wykup akumulatorów 2 tys,
    czyli razem 15,5tys, czyli 500zł taniej niż twój Aixam.

    > Kto kupuje nowe samochody w salonach?...

    Ty?

  • 13. Data: 2020-01-14 19:46:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 19:42, kk pisze:

    To zmienia postać rzeczy. Gdzie kupiłeś?

  • 14. Data: 2020-01-14 19:50:09
    Od: z <...@...pl>

    https://www.otomoto.pl/osobowe/renault/twizy/

  • 15. Data: 2020-01-14 19:53:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.01.2020 o 19:32, kk pisze:

    > Normalnie. Mam już Twizy, nie muszę go kupować. I jazda kostuje mnie 3x
    > taniej niż jego.

    Nigdzie nie napisałeś, że chodzi o koszt "tankowania".
    Sądziłem, że porównujecie koszty zakupu.

  • 16. Data: 2020-01-14 22:33:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-14 19:50, z wrote:

    > https://www.otomoto.pl/osobowe/renault/twizy/

    Trzeba było sobie kupić jak było.

  • 17. Data: 2020-01-14 22:35:56
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-14 19:53, nadir wrote:

    > Nigdzie nie napisałeś, że chodzi o koszt "tankowania".
    > Sądziłem, że porównujecie koszty zakupu.

    Nigdzie nie pisałem ile za niego zapłaciłem.

  • 18. Data: 2020-01-15 06:23:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 22:35, kk pisze:
    > Nigdzie nie pisałem ile za niego zapłaciłem.

    Jeśli fantazjujesz to fantazjuj sobie dalej.

    Jeśli kupiłeś okazyjne to przestań porównywać koszty.

    Zwłaszcza nie porównuje kosztów tankowania bo się tylko ośmieszasz.

    U mnie Już ferie. Też masz? ;-)

  • 19. Data: 2020-01-15 19:56:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-15 06:23, z wrote:

    > Jeśli fantazjujesz to fantazjuj sobie dalej.
    >
    > Jeśli kupiłeś okazyjne to przestań porównywać koszty.
    >
    > Zwłaszcza nie porównuje kosztów tankowania bo się tylko ośmieszasz.
    >
    > U mnie Już ferie. Też masz?
    Czytać nie umiesz.

    Nie napisałem, że kupiłem okazyjnie, ale że takie okazje są.

    Że 3x taniej kosztuje mnie przejazd a nie zakup.

    Rozumiesz ośle?

  • 20. Data: 2020-01-15 20:34:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.01.2020 o 06:23, z pisze:

    > Jeśli fantazjujesz to fantazjuj sobie dalej.
    >
    > Jeśli kupiłeś okazyjne to przestań porównywać koszty.
    >
    > Zwłaszcza nie porównuje kosztów tankowania bo się tylko ośmieszasz.
    >
    > U mnie Już ferie. Też masz? ;-)

    Pewnie też, bo ma dużo czasu. Nieopatrznie podbiłem temu
    szczylowi bębenek pisząc "kto bogatemu zabroni", bom mniemał,
    iż za 52 tys. zł kupił w sklepie plastikową replikę hulajnogi
    elektrycznej na czterech kołach z siodełkiem. Teraz widzę, że
    powinienem był zacząć od "kto bidzie zabroni..." - kto bidzie
    zabroni kupować plastikowy szmelc od Niemca, który płakał jak
    sprzedawał? I zamiast wdawać się w dyskusję z nieborakiem,
    powinienem był napisać krótko: "Idy w pisdu!". Mea culpa.