  • 1. Data: 2016-02-15 14:56:02
    Temat: Obraz z PC za TV
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Witam,
    Jak można sprawić aby film odtwarzany z peceta/laptopa był wyświetlany na
    kilku telewizorach naraz przez WIFI? Telewizory o rożnych rozdzielczościach
    HD, 4K. Obraz z laptopa jest HD i powinien mieć jak najlepszą jakość na
    telewizorach. Jakie standardy muszą spełniać pecet i telewizor, jakie
    oprogramowanie jest potrzebne żeby to było możliwe? Może głupie pytanie ale
    jestem zielony w temacie i nie wiem od czego zacząć.

    Pzdr

  • 2. Data: 2016-02-15 15:32:20
    Temat: Re: Obraz z PC za TV
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-15 o 14:56, miumiu pisze:
> [...]
    > oprogramowanie jest potrzebne żeby to było możliwe? Może głupie pytanie ale
    > jestem zielony w temacie i nie wiem od czego zacząć.

    Ja bym zaczął od znalezienia właściwej grupy.
    Ta zdecydowanie nie jest o strumieniowaniu materiałów video.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-02-15 17:16:33
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Ja bym zaczął od znalezienia właściwej grupy.
    > Ta zdecydowanie nie jest o strumieniowaniu materiałów video.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie ma właściwszej grupy mądralo.

    Pzdr

  • 4. Data: 2016-02-15 21:34:57
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 15 Feb 2016 17:16:33 +0100, miumiu napisał(a):

    > Nie ma w?a?ciwszej grupy

    pl.comp multimedia może mogłaby lepiej pasować, ale jest zaspamowana tak,
    że nie widać postów. :(

    > m?dralo.

    Nie bierz się za kodowanie multimediów, skoro nie umiesz poprawnie
    zakodować głupiego posta na usenecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 5. Data: 2016-02-15 21:49:35
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-02-15 o 21:34, Marsjanin pisze:

    > Nie bierz się za kodowanie multimediów, skoro nie umiesz poprawnie
    > zakodować głupiego posta na usenecie.

    Ale i Ty nie jesteś bez winy. U mnie na przykład posty miumiu-ma
    wyświetlają się z PL-iterkami, czyli toteż i kwestia tego, jak masz
    Marsjaninie ustawiony zestaw domyślny. Miumiu zapewne nie zadeklarował
    tego w sposób "jawny", a jedynie "dorozumiany", a marsjański czytnik
    poszukuje owej informacji podanej wprost. No ale takie niuanse jednak
    trochę utrudniają życie, więc miumiu powinien nie tylko jakiegoś (chyba
    dotąd był on prawidłowy) zestawu używać, ale i go w odpowiednim miejscu
    zadeklarować.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 6. Data: 2016-02-15 22:12:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-02-15 o 14:56, miumiu pisze:
    > Witam,
    > Jak mo?na sprawi? aby film odtwarzany z peceta/laptopa by? wy?wietlany na
    > kilku telewizorach naraz przez WIFI? Telewizory o ro?nych rozdzielczo?ciach
    > HD, 4K. Obraz z laptopa jest HD i powinien mie? jak najlepsz? jako?? na
    > telewizorach. Jakie standardy musz? spe?nia? pecet i telewizor, jakie
    > oprogramowanie jest potrzebne ?eby to by?o mo?liwe? Mo?e g?upie pytanie ale
    > jestem zielony w temacie i nie wiem od czego zacz??.

    Zamontuj najpierw Wifi w telewizorach, albo kup (jeśli takie są)
    telewizory z Wifi.

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-02-15 22:22:43
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 15 Feb 2016 21:49:35 +0100, JaNus napisał(a):

    > Ale i Ty nie jesteś bez winy.

    Ja mam wiele wad, ale jak przychodzę po prośbie, nie próbuję się
    wywyższać.

> [...]
    > trochę utrudniają życie, więc miumiu powinien nie tylko jakiegoś (chyba
    > dotąd był on prawidłowy) zestawu używać, ale i go w odpowiednim miejscu

    Zgoda w 100%. Niemniej jasno stoi w netykiecie i różnych takich, by to
    deklarować. Domyślnie używane jest zdaje się ISO-8859-1 i nie każdy
    program ma opcję ustawienia własnego domyślnego zestawu.

    Miumiu po prostu nie skonfigurował OE. Nie sądziłem, że to napiszę w 2016
    roku. :O

    ,,Mój" program ma kilka wad (m.in. tę) ale ma też wiele zalet, które
    czynią go lepszym od kilku innych, których używałem wcześniej. :)

    Howgh.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 8. Data: 2016-02-15 23:00:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Small2Big Screen ?
    Twonky Media ?
    IPTV ?
    Video Station ?
    Nero Mediahome ?
    Media Streaming ?
    Emby ?
    AirPlay (Apple TV)?
    ChromeCast ?

    -----

  • 9. Data: 2016-02-16 13:29:33
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Thx, a testowałeś któryś w praktyce? Są opóźnienia w przesyłaniu?

    Bo nie zależy mi na sterowaniu z poziomu telewizora zasobami komputera tylko
    na najzwyklejszym wyświetlaniu pulpitu tak jak jest. Czyli np odpalam film
    na laptopie i widzę go na wszystkich telewizorach jednoczenie, tak w sklepie
    z telewizorami.

    Znalazłem coś co się nazywa splitter HDMI i byłoby to o co mi chodzi gdyby
    nie kabel.

    Pzdr

  • 10. Data: 2016-02-16 13:38:50
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > "Mój" program ma kilka wad (m.in. tę) ale ma też wiele zalet, które
    > czynią go lepszym od kilku innych, których używałem wcześniej. :)

    Easy, a teraz widzisz poprawnie? ąęśćńźół ?
    Nie śmiej się z OE, bo pośrednio dzięki niemu usenet był kiedyś tak
    popularny. Dzisiaj większość grup które kiedyś tętniły życiem świeci
    pustkami.

    Pzdr