  • 1. Data: 2011-05-17 23:07:36
    Temat: Obudowa generatora kwarcowego smd
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W projekcie chcę użyć generatora w popularnej obudowie typu:
    http://www.txc.com.tw/download/products/o/7W-2008-P2
    9.pdf
    Jak się nazywa taka obudowa? Rysuję schemat w KiCad, symbol schematowy
    jak i płytkowy sobie zrobię, tylko jak nazwać? Wiem, można jakkolwiek,
    ale nie chcę sobie robić bałaganu wpisując coś w rodzaju "kostka z
    blaszką" zamiast TO-220 :)

    Michał

  • 2. Data: 2011-05-18 05:25:06
    Temat: Re: Obudowa generatora kwarcowego smd
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 18.05.2011 01:07, Michał Lankosz pisze:
> [...]
    > jak i płytkowy sobie zrobię, tylko jak nazwać? Wiem, można jakkolwiek,
    > ale nie chcę sobie robić bałaganu wpisując coś w rodzaju "kostka z

    Ja nie spotkałem się z żadną sensowną nazwą na tą obudowę, choć stosuję
    takie od lat. Typów obudów tego rodzaju jest chyba ze 20 - różnią się
    rozmiarami boków.
    Ja nazywam je po prostu XO 7x5mm (dla oscylatorów) oraz np. TXC 5x3.2
    dla samych rezonatorów.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2011-05-18 10:16:53
    Od: shg <s...@g...com>

    On May 18, 1:07 am, Michał Lankosz <m...@t...pl> wrote:
    > W projekcie chcę użyć generatora w popularnej obudowie
    typu:http://www.txc.com.tw/download/products/o/7W-20
    08-P29.pdf
    > Jak się nazywa taka obudowa? Rysuję schemat w KiCad, symbol schematowy

    Za nazwy obudów odpowiedzialny jest miedzy innymi JEDEC.
    http://www.jedec.org/standards-documents/results/tax
    onomy:2?order=field_doc_full_number_value&sort=asc

    Ta obudowa pewnie nie jest tam uwzględniona (powodzenia podczas
    szukania, niezły bajzel) i nie ma standardowej nazwy.
    Producenci podają różne nazwy, własne.