  • 1. Data: 2011-09-10 11:35:48
    Temat: Oc po zakupie i przerejestrowaniu samochodu
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Jak to jest w przypadku;
    Kupiłem auto i przerejestrowałem/zmiana numerów w dniu 25-08-2011.
    Polisa OC poprzedniego właściciela jest jeszcze ważna do 25-09-2011.
    Czy po przerejestrowaniu stare OC jest jeszcze ważne?
    Czy muszę wykupić nowe OC?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-09-10 11:52:21
    Temat: Re: Oc po zakupie i przerejestrowaniu samochodu
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Czy po przerejestrowaniu stare OC jest jeszcze ważne?
    > Czy muszę wykupić nowe OC?

    Musisz udać się do ubezpieczyciela i przepisać oc na siebie lub
    wypowiedzieć umowę.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-09-10 11:54:24
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    BAREK w <news:4e6b2f74$1@news.home.net.pl>:

> [...]
    > Polisa OC poprzedniego właściciela jest jeszcze ważna do 25-09-2011.
    > Czy po przerejestrowaniu stare OC jest jeszcze ważne?

    Jest ważne

    > Czy muszę wykupić nowe OC?

    Tak, od 26 września 2011. Jeśli nie chcesz ubezpieczać w tym samy TU, to
    odpowiednio wcześniej (np. w poniedziałek) wyślij wypowiedzenie zaznaczając
    wyraźnie, że z upływem terminu polisy

    --
    Tomasz Nycz

  • 4. Data: 2011-09-10 11:58:33
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    M1SLQ w <news:4e6b3358$0$3496$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Musisz udać się do ubezpieczyciela i przepisać oc na siebie lub
    > wypowiedzieć umowę.

    Wskażesz przepis na *musisz*?

    --
    Tomasz Nycz