  • 1. Data: 2011-09-10 10:12:14
    Temat: to jak
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/projekt-mswia-koniec-
    obowiazku-posiadania-prawa-ja,1,4843508,wiadomosc.ht
    ml

    http://tnij.org/nc7c

    Czyli można jechać kradzionym autem i zawsze
    powiedzieć, że "kolega pożyczył" ?

    To będzie system rozszerzony o bazę polis OC?
    UFG już jest - integracja z CEPIK? A stacje
    kontroli pojazdów? Też do CEPIK to wejdzie?

    orwell pending

  • 2. Data: 2011-09-10 10:25:10
    Temat: Re: to jak
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/projekt-mswia-koniec-
    obowiazku-posiadania-prawa-ja,1,4843508,wiadomosc.ht
    ml

    no i super. Jedziesz na basen i nie bierzesz dokumentów wozu. Podoba mi się
    to i często czuję taką potrzebę (np gdy jade motocyklem na jezioro popływać
    i musiałbym zostawiac dokumenty w motocyklu)

  • 3. Data: 2011-09-10 11:28:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-10 10:12, megrims pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/projekt-mswia-koniec-
    obowiazku-posiadania-prawa-ja,1,4843508,wiadomosc.ht
    ml

    [ciach]

    Już mówiłem, poczekajmy do wyborów...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-09-10 11:57:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-10 10:12, megrims pisze:

    > Czyli można jechać kradzionym autem i zawsze
    > powiedzieć, że "kolega pożyczył" ?

    Może bez dokumentó samochodu tylko, jak jedziesz swoim. A może trzeba
    podać dane właściciela. A może można - do momentu wprowadzenia do bazy
    danych o kradzieży...

    > To będzie system rozszerzony o bazę polis OC?
    > UFG już jest - integracja z CEPIK? A stacje
    > kontroli pojazdów? Też do CEPIK to wejdzie?

    Mają być zintegrowane. A w SKP ma być wpisywany przebieg.
    Wygląda trochę zbyt pięknie, ale może w końcu będzie kiedyś u nas normalnie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2011-09-10 16:28:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-09-2011 11:28, Grejon pisze:

    > Już mówiłem, poczekajmy do wyborów...

    Dokładnie. ATSD ciekawe ile będzie kosztowało wbijanie do CEPIKu badań
    technicznych...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-09-10 16:30:25
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-10 11:57, LEPEK pisze:
    > Może bez dokumentó samochodu tylko, jak jedziesz swoim.

    Właśnie tak to ma wyglądać.

  • 7. Data: 2011-09-10 20:09:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-10 16:28, DoQ pisze:

    > Dokładnie. ATSD ciekawe ile będzie kosztowało wbijanie do CEPIKu badań
    > technicznych...
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    tyle ile wpis do KRS? :D

  • 8. Data: 2011-09-10 20:28:08
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2011 11:57:18 +0200, LEPEK napisał(a):

    > Mają być zintegrowane. A w SKP ma być wpisywany przebieg. Wygląda trochę
    > zbyt pięknie, ale może w końcu będzie kiedyś u nas normalnie?
    Już to tutaj kiedyś było obgadane. Co bardziej perspektywicznie myślący
    będą cofać liczniki przed przeglądami :) Nie mówiąc o łapówkach dla
    diagnostów.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 9. Data: 2011-09-10 20:39:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-09-10 10:25, Arbiter wrote:
    > no i super. Jedziesz na basen i nie bierzesz dokumentów wozu.

    "[...]że kierujący samochodem będzie się musiał wylegitymować jedynie
    dowodem osobistym[...]"

    W tym kraju trzeba zakopać całe pokolenie urzędników żeby w końcu ktoś
    zauważył że społeczeństwo może istnieć bez tego kawalka plastiku.

  • 10. Data: 2011-09-10 22:13:25
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.09.2011 megrims <m...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > To będzie system rozszerzony o bazę polis OC?
    > UFG już jest - integracja z CEPIK? A stacje
    > kontroli pojazdów? Też do CEPIK to wejdzie?

    Wybory idą, każden jeden obieca ci dowolne gówno w zamian za głos.

    --
    kakmaratgmaildotcom