  • 1. Data: 2011-01-14 19:13:11
    Temat: Ocena motocykla SV 650 (allegro)
    Od: Masło <s...@S...pl>

    Witam.
    Mam na oku taki oto motocykl:
    http://moto.allegro.pl/suzuki-sv-650-s-2002-rarytas-
    i1412421135.html
    Co sądzicie o tej sztuce?
    Pozdrawiam
    Masło

  • 2. Data: 2011-01-14 19:40:21
    Temat: Re: Ocena motocykla SV 650 (allegro)
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Masło" napisał w wiadomości grup

[...]
    ---------------------------
    Ja sądzę że jest brzydki jak noc, ten kufer to już katastrofa, ale to moja
    ocena ;)

  • 3. Data: 2011-01-14 20:54:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 14 Jan 2011 20:13:11 +0100 osobnik zwany Masło
    wystukał:

    > Witam.
    > Mam na oku taki oto motocykl:
    > http://moto.allegro.pl/suzuki-sv-650-s-2002-rarytas-
    i1412421135.html Co
    > sądzicie o tej sztuce?

    z tych zdjęć nic nie wynika poza nienaciągniętym łańcuchem :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-01-14 22:20:06
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Masło" napisał w wiadomości grup
    > ---------------------------
    > Ja sądzę że jest brzydki jak noc, ten kufer to już katastrofa, ale to moja
    > ocena ;)
    Stuprocentowa racja - okropienstwo.
    erg

  • 5. Data: 2011-01-15 10:20:20
    Od: Masło <s...@S...pl>

    W dniu 2011-01-14 20:40, blur pisze:
> [...]
    > Masło
    > ---------------------------
    > Ja sądzę że jest brzydki jak noc, ten kufer to już katastrofa, ale to

    Akurat kufer też mi się nie bardzo podoba ale to jest najmniejszy
    problem, bo można go odkręcić. Rączkę do trzymania gość dorzuca w
    zestawie :)
    Pozdro.

  • 6. Data: 2011-01-15 10:23:17
    Od: Masło <s...@S...pl>

    W dniu 2011-01-14 21:54, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 14 Jan 2011 20:13:11 +0100 osobnik zwany Masło
    > wystukał:

    i1412421135.html Co

    > z tych zdjęć nic nie wynika poza nienaciągniętym łańcuchem :)

    A może ktoś wie na co głównie zwracać uwagę przy zakupie SV-ki, jakieś
    słabe punkty, częste problemy ?
    Pozdro.

  • 7. Data: 2011-01-15 12:16:01
    Od: "Marcin Kasprzyk" <a...@o...pl>

    Witam.

    Użytkownik "Masło" napisał w wiadomości
    > A może ktoś wie na co głównie zwracać uwagę przy zakupie SV-ki, jakieś
    > słabe punkty, częste problemy ?
    > Pozdro.

    Ja miałem problemy z napinaczem nierzadu.
    Nic strasznego się nie działo ale było głośno i denerwowało mnie to.
    Zrobiłem tym kilkanaście tkm i było git - jeden z moich najmilej
    wspominanych motocykli.
    Resztę sprawdzasz jak w każdym motocyklu.

    --
    Pozdr
    Marcin Kasprzyk.

  • 8. Data: 2011-01-15 14:55:51
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "Marcin Kasprzyk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Resztę sprawdzasz jak w każdym motocyklu.

    Moto nie mialem i nie znam ale cos mi sie kojarzy ze gumowania nie lubi
    bardzo silnik zwlaszcza wczesniejsze roczniki. pogooglaj a znajdziesz cos
    napewno albo koledzy podpowiedza. Jesli info sie potwierdzi to proponowane
    pierwsze pytanie do wlasciciela - "Eee a jak to na kole chodzi - pokaz Pan"
    :)

  • 9. Data: 2011-01-15 15:14:46
    Od: Masło <s...@S...pl>

    W dniu 2011-01-15 15:55, PanAdol pisze:
> [...]
    > pierwsze pytanie do wlasciciela - "Eee a jak to na kole chodzi - pokaz Pan"

    A to dosyć przydatna informacja, bo właśnie koleżka chwalił sobie, że na
    gumę idzie praktycznie na każdym biegu.
    Akurat jak byłem u niego to pogoda nie była zbyt sprzyjająca, więc nie
    było jak przetestować. Muszę się z gościem umówić w jakiś pogodniejszy
    dzień, to go podpuszczę żeby pokazał co to potrafi :P
    Dzięki za radę :D
    Pozdro.

  • 10. Data: 2011-01-15 21:58:52
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-01-15 16:14, Masło wrote:

> [...]
    > było jak przetestować. Muszę się z gościem umówić w jakiś pogodniejszy
    > dzień, to go podpuszczę żeby pokazał co to potrafi :P

    sv to cholernie popularny motocykl, google wie o nim mnóstwo..
    drugi link w wynikach: http://www.sv650.info/index.php?id=opis/poradnik

    --
    jeDrASS