  • 1. Data: 2011-01-13 09:45:33
    Temat: Przewody hamulcowe - wybór
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    dawno nic nie pisałem, więc mam nadzieję, że uda się uzyskać coś na
    temat... ;)

    Czas zimy = czas szykowania sprzęta do kolejnych wypraw, więc pora na
    wymianę przewodów hamulcowych (kpl.) i tu moje zasadnicze pytanie...

    Znalazłem do wyboru:
    - HEL (oplot)
    - LUCAS (oplot)
    - LINTEK (oplot)

    Gumowych nie chcę.

    Z góry dziękuję za konkretne opinie o powyższych.
    Pacjent Transalp XL 600 '97

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 2. Data: 2011-01-13 09:49:37
    Temat: Re: Przewody hamulcowe - wybór
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-13, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Czas zimy = czas szykowania sprzęta do kolejnych wypraw, więc pora na
    > wymianę przewodów hamulcowych (kpl.) i tu moje zasadnicze pytanie...

    Zima sie juz skonczyla, ja od niedzieli latam ;-)
    > Znalazłem do wyboru:
    > - HEL (oplot)
    > - LUCAS (oplot)
    > - LINTEK (oplot)

    Jeszcze jest Goodridge. Ale to wszystko jedno, bierz co dostaniesz
    taniej. Ja akurat mam Goodridge-a.
    > Gumowych nie chcę.

    I slusznie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-01-13 11:10:55
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał

> [...]
    >
    > Czas zimy = czas szykowania sprzęta do kolejnych wypraw, więc pora na
    > wymianę przewodów hamulcowych (kpl.) i tu moje zasadnicze pytanie...

    Ja mam w SV przewody HEL, wzialem poniewaz wydawaly sie lepszej jakosci niz
    Goodridge. Koncowki w HEL to nierdzewka, Goodridge daje ocynk lub alu (OIDP
    do wyboru). Ocynk mi sie nie podobal, a alu nie chcialem bo ponoc koroduje.
    Korozja alu po wielu latach wprawdzie, ale poprzednie moje moto mialo 20 lat
    i nadal jezdzi. Skoro jedna z zalet oplotu jest brak wymian co iles lat (w
    odroznieniu od gumiakow) to po co wkladac tam cos, co byc moze trzeba jednak
    bedzie wymienic? Skonczylo sie wlasnie na HEL-u z koncowkami pod kolor moto,
    bo to juz i tak bylo w cenie, ktora jest wyzsza niz Goodridge/Lucas.

    Ale ogolnie do trampka bralbym tansze i sie nie szczypal.

    > Gumowych nie chcę.

    O to chodzi. Wymiana przewodow byla najlepsza wymiana motocyklowa do tej
    pory (wymiany samego motocykla nie wliczam).

    Pawel

    SVSZ i SC33'98

  • 4. Data: 2011-01-13 12:10:25
    Od: falco <m...@w...pl>

    A jednak można liczyć na Preclu na konkrety! ;)
    Dzięki chłopaki!

    AZ - Zapomniałem o Goodridge, fakt!
    Wiosną czuć, rzeczywiście, ale soli i tak wciąż pełno a popołudniu
    szklanka, że chodzić się nie da. Wole zagryźć zęby i odczekać.

    Kopyt - dobrze, że zwróciłeś uwagę na detale, bo rzeczywiście tylko Hel
    ma nierdzewkę a ponoć diabeł tkwi w szczegółach.
    Okazało się, że Lintek też ma ocynk, sprawdzę jeszcze Lukasa, bo mam pod
    nosem.

    Co do cen, to Goodrige+Lintek 100zł/szt
    HEL i Lucas trochę droższe, 40-50zł różnicy przy zakupie kpl. 3 szt.

    Kolor mniej ważny, bo i tak biorę czarne.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 5. Data: 2011-01-13 12:22:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-01-13 13:10:25 +0100, falco <m...@w...pl> said:

    > Kopyt - dobrze, że zwróciłeś uwagę na detale, bo rzeczywiście tylko Hel
    > ma nierdzewkę a ponoć diabeł tkwi w szczegółach.
    > Okazało się, że Lintek też ma ocynk, sprawdzę jeszcze Lukasa, bo mam pod nosem.

    Jak mnie pamięć nie zwodzi, wiele przewodów można kupić "z metra", a
    końcówki wybrać do nich i zarobić wedle z uznania. Co do samej firmy -
    IMHO zupełnie bez znaczenia, o ile nie jest to jakiś chiński chłam.

    de Fresz

  • 6. Data: 2011-01-13 12:22:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-13, falco <m...@w...pl> wrote:

    > AZ - Zapomniałem o Goodridge, fakt!
    > Wiosną czuć, rzeczywiście, ale soli i tak wciąż pełno a popołudniu
    > szklanka, że chodzić się nie da. Wole zagryźć zęby i odczekać.

    Przepraszam, a gdzie ta szklanka? No dobra, w poniedzialek jakos kierownica
    chodzila z taka dziwna lekkoscia, poza tym ok ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-01-13 12:27:33
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-01-13 13:22, AZ pisze:

    > Przepraszam, a gdzie ta szklanka? No dobra, w poniedzialek jakos kierownica
    > chodzila z taka dziwna lekkoscia, poza tym ok ;-)

    W sumie moto z Anglii to dodatkowa porcja soli i rdzy mu nie zaszkodzi ? :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2011-01-13 12:34:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    falco napisał(a):
    > Kolor mniej ważny, bo i tak biorę czarne.

    czarne najwolniej hamuja

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2011-01-13 12:50:22
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    > czarne najwolniej hamuja

    Teraz to mówisz? Następne opony kupię w innym kolorze.

    pozdr
    DP

  • 10. Data: 2011-01-13 12:50:36
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-13 13:22, AZ pisze:

    > Przepraszam, a gdzie ta szklanka? No dobra, w poniedzialek jakos kierownica
    > chodzila z taka dziwna lekkoscia, poza tym ok ;-)

    Schodzą (ot - nowość na Preclu?) ;) zapraszam wieczorkiem do K-J,
    szczególnie "polecam" te białe na tym czarnym... O mało zębów nie
    straciłem "tańcząc na lodzie"... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175