  • 1. Data: 2011-05-07 10:05:58
    Temat: Od kilku dni komp dziwnie odpala
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Witam,
    od kilku dni mam taki problem.
    Probuje odpalic kompa i startuje na pol sekundy (dostaje na chwile
    pradu) po czym zdycha.

    Mam taka listwe pradowa bo kompa i caly hardware wylaczam na noc.
    Musze wiec wlaczyc i wylaczyc ta listwe jeszcze raz, przytrzymac przycis
    jakby troche dluzej i komp startuje bez problemu.

    Zmienilem ostatnio dysk na 2TB, ale to chyba nie jest przyczyna?
    Jak odpali (za 2, 3 podejsciem)to godzinami chodzi bezawaryjnie.

    Wlasciwie tak sie dzieje tylko rano jak postoi kilka godziny w nocy.
    Czasami w ciagu dnia wylaczam kompa na 2-3h jak ide na zakupy. Wroce i
    odpala "na dotyk" (jak to fachowcy z ogloszen moto mowia :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2011-05-07 10:22:46
    Temat: Re: Od kilku dni komp dziwnie odpala
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 07 May 2011 12:05:58 +0200, topek napisał(a):

    > Wlasciwie tak sie dzieje tylko rano jak postoi kilka godziny w nocy.
    > Czasami w ciagu dnia wylaczam kompa na 2-3h jak ide na zakupy. Wroce i
    > odpala "na dotyk" (jak to fachowcy z ogloszen moto mowia :)

    Zasilacz z promocji

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 3. Data: 2011-05-07 10:59:18
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-05-07 12:22, KRZYZAK pisze:

    > Zasilacz z promocji

    BeQuiet 500W?

  • 4. Data: 2011-05-07 11:17:25
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 07 May 2011 12:59:18 +0200, topek napisał(a):

    > BeQuiet 500W?

    Z mojego doswiadczenia wynika, ze wszystkie paranormalne przeboje wynikaja
    z zasilania

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 5. Data: 2011-05-07 11:19:02
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-05-07 12:05, topek pisze:
    > Witam,
    > od kilku dni mam taki problem.

    Witam
    Miałem podobny problem, winna była pamięć.
    Przez kilka miesięcy wszystko chodziło super na czterech modułach,
    póżniej jedna para zaczęła siać błędami i w efekcie komputer zaczął
    zachowywać się tak jak opisujesz.Po wymianie pamięci, wszystko wróciło
    do normy.
    Pozdraweiam

  • 6. Data: 2011-05-07 12:17:35
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 07/05/2011 11:05, topek wrote:
> [...]
    > Czasami w ciagu dnia wylaczam kompa na 2-3h jak ide na zakupy. Wroce i
    > odpala "na dotyk" (jak to fachowcy z ogloszen moto mowia :)

    Może wynik pracy jakiegoś elektryka i magicznego podpięcia minusa pod
    uziemienie?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2011-05-07 12:20:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "topek" napisał:

> [...]
    > Musze wiec wlaczyc i wylaczyc ta listwe jeszcze raz, przytrzymac przycis
    > jakby troche dluzej i komp startuje bez problemu.

    Mam podobny egzemplarz, tylko tam komputer żyje trochę dłużej, do momentu
    wczytywania systemu. Wymiany kolejno: dysku, pamięci, zasilacza, bateryjki,
    wydłużanie procedury POST - nic nie pomaga, komputer musi dostać "drugiego
    kopa", żeby zastartował i chodził później bezbłędnie. Przestałem się tym
    przejmować i postawiłem drania w dziale handlowym jako memento, czym grozi
    kupowanie badziewnych komputerów na VIA i ogólnie z AMD. Memento skuteczne,
    bo od tej pory wszystkie kupowane maszyny są na porządnych Intelach a ja mam
    błogi spokój ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2011-05-07 13:26:03
    Od: leon <l...@h...pl>

    Dnia 07-05-2011 o 14:20:44 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > ogólnie z AMD. Memento skuteczne, bo od tej pory wszystkie kupowane
    > maszyny są na porządnych Intelach a ja mam błogi spokój ;->

    Powiedz to Asus P5B - Deluxe i Intelowi E4300. Po wyłaczenie z pradu i
    ponownemu podłączeniu mamy PIK pare sekund ciszy i ponowne ciche Pik,
    i wtedy Bios statuje normalnie.

    leon

  • 9. Data: 2011-05-07 13:31:35
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-05-07 14:20, JoteR pisze:
> [...]
    > ogólnie z AMD. Memento skuteczne, bo od tej pory wszystkie kupowane
    > maszyny są na porządnych Intelach a ja mam błogi spokój ;->

    To albo ja mam wyjątkowe szczęście do firm VIA i AMD albo ty masz
    wyjątkowego pecha.

  • 10. Data: 2011-05-07 13:33:13
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Witam,
    > od kilku dni mam taki problem.
    > Probuje odpalic kompa i startuje na pol sekundy (dostaje na chwile pradu)
    > po czym zdycha.

    Przeboje z odpalaniem miałem jak zasilacz Modecom zaczął się kończyć.
    Kondensatory wyglądały jeszcze na całe, ale po wymianie na nowego Chiefteca
    problem zniknął.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl