  • 1. Data: 2013-09-08 17:47:17
    Temat: Odbierz doładowanie
    Od: m...@g...com

    Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

  • 2. Data: 2013-09-08 20:35:42
    Temat: Re: Odbierz doładowanie
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

    ===

    spierdalaj.

  • 3. Data: 2013-09-08 20:38:24
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    ale co Ty chcesz, przecież do europejczyk wyzwolny zjednoczony wolny pełną
    gębą...

  • 4. Data: 2013-09-08 20:38:52
    Od: "inny punkt siedzenia..." <...@...s>

    do -> to ;o)

  • 5. Data: 2013-09-08 20:41:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > spierdalaj.

    Odpowiedź dobra, ale niepełna. Powinno być :

    SPIERDALAJ CWELU !

  • 6. Data: 2013-09-09 00:35:26
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 września 2013 20:41:00 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

    > Odpowiedź dobra, ale niepełna. Powinno być :
    >

    > SPIERDALAJ CWELU !

    To kurew a nie cwel ( wziełam)

  • 7. Data: 2013-09-09 01:42:57
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To kurew a nie cwel ( wziełam)

    Fakt.

  • 8. Data: 2013-09-09 09:26:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Odpowiedź dobra, ale niepełna. Powinno być :
    >
    > SPIERDALAJ CWELU !

    Dopisałbym dodatkowo "JEBANY!"
    Coś jeszcze też, ale myśli moje były skupione na czym innym i nie chciało mi
    się za bardzo dobierać słów.
    Takiemu chujowi chuja złamać - było by przyjemnością, mniemam.
    I generatorem van der Graafa, oraz transformatorem Tesli popieścić... I
    doładować, młotem pneumatycznym, w dupala.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 9. Data: 2013-09-09 09:29:23
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >To kurew a nie cwel ( wziełam)

    Jeden chuj, że tak określę. Czytałem książkę pewnego gościa, który garował w
    pierdlu 10 lat, padło w niej określenie "cwelica". Ale rzeczywiście,
    określenie "kurwo" jest chyba uniwersalne, bo da się zastosować do obu
    płci...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 10. Data: 2013-09-09 09:29:55