  • 81. Data: 2010-02-19 01:05:28
    Temat: Re: Od�nieşanie zjazdu donieruchomo�ci
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > że jego właściciel jest silniejszy i takie sobie wymyślił reguły na łupienie mnie?
    >
    > I to mówi ktoś, kogo obrzydzeniem napawała, jeśli dobrze pomnę - pańszczyzna,
    > kto pisał pogardliwie o niewolnikach nauczonych schylać karki...

    > Na cudzym terenie zainstaluje. Jasne. I jeszcze przeniesie prawo
    > własności instalacji na miasto najlepiej.
    >
    > --
    > Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    >    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.
    Jasne ze mi pasuje. Płacę w czynszu za odśnieżanie i dozorca lata z sipą i
    odśnieża. I w ramach solidarności ( co za wstrętny wyraz) mam życzenie żeby inne
    chodniki też były odśnieżone. Jeśli ja płacę to inni też muszą ponieść
    proporcjonalne koszty. Oni przed domem w którym mieszkam mogą chodzić bez obawy
    ze im sople na głowy spadną i że się nie wyp... i złamią nogę. Na takich samych
    warunkach ja chcę chodzić przed ich posesjami. Nie podoba ci się takie
    rozwiązanie to zrób inne i je zalegalizuj.

  • 82. Data: 2010-02-19 01:17:19
    Temat: Re: OdĹ&#65533;nieĹźanie zjazdu donieruchomoĹ&#65533;ci
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Ale pisac ze moim zdaniem to jest idiotyczny przepis moge.
    > I moge skladac wniosek do TK, zeby sprawdzic czy on jest zgodny z
    > konstytucja.
    >
    > A poza tym Polakiem jestem, a my nie przestrzegamy przepisow, taka
    > nasza narodowa tradycja i jestesmy z tego dumni ! :-)
    >
    > J.

    Jak uważasz że zapis jest idiotyczny to nie tylko możesz ale wręcz musisz pisać
    do TK. Pisz do TK i jak odpowiedzą to poinformuj grupę co napisali. Przepisów
    Polacy nie przestrzegają tylko do pewnego momentu. Takim momentem mogą być 23
    punkty, 17 mandat za nie odśnieżanie, kara z funduszu gwarancyjnego jak samochód
    nie ubezpieczony itd. Potem przestrzegają. Samochód masz ubezpieczony? Jasne że
    masz. I dałeś się gnojom zastraszyć. Twój jest, prywatny. Możesz zrobić z nim co
    zechcesz. Narzucili Ci obowiązek ubezpieczenia a Ty bez gadania płacisz. Zrobili
    z Ciebie niewolnika i się na to godzisz.

  • 83. Data: 2010-02-19 11:44:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 01:17:19 +0100, kogutek wrote:

> [...]
    >Polacy nie przestrzegają tylko do pewnego momentu. Takim momentem mogą być 23

    Znam takich co jezdza bez biletow. To po prostu taniej wychodzi :-)

> [...]
    >zechcesz. Narzucili Ci obowiązek ubezpieczenia a Ty bez gadania płacisz. Zrobili
    >z Ciebie niewolnika i się na to godzisz.

    OC mi niemal nie przeszkadza.
    Ale masz racje - niewolnictwo swiatlowe i gasnicowe mi przeszkadza :-)

    Gasnicowe chwilowo tez niezbyt - juz zapomnialem kiedy te gasnice
    kupilem. Ale niech sprobuja wymyslic jakies terminy waznosci - ja ich
    skresle :-)

    J.

  • 84. Data: 2010-02-19 11:46:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 01:05:28 +0100, kogutek wrote:
> [...]
    >proporcjonalne koszty. Oni przed domem w którym mieszkam mogą chodzić bez obawy

    Dozorca lata tez po dachu i obrywa, czy w razie czego postawi
    tabliczke "przejscie wzbronione" ?

    J.

  • 85. Data: 2010-02-19 13:10:03
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Dozorca lata tez po dachu i obrywa, czy w razie czego postawi
    > tabliczke "przejscie wzbronione" ?
    >
    > J.

    Oczywiście ze dach jest odśnieżany. Wiszących i zagrażających ludziom sopli też
    nie ma. Bo przychodzi ekipa i je obrywa. Ostatnio wczoraj obrywali sople. Żadna
    łaska.

  • 86. Data: 2010-02-19 13:52:22
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Gasnicowe chwilowo tez niezbyt - juz zapomnialem kiedy te gasnice
    > kupilem. Ale niech sprobuja wymyslic jakies terminy waznosci - ja ich

    Szkoda że indywidualne nieposłuszeństwo obywatelskie prowadzi tylko do
    represjonowania pojedynczych, nikomu nie znanych osób. Polacy są zbyt głupi żeby
    się postawić. Postawili się motocykliści. Paru z nich ma czy miało sprawy w
    sądach. Protest motocyklistów był bardzo dobrą okazją żeby pokazać zgrane
    społeczeństwo. Według mnie mięli rację. Jeśli przyłączyli by się do protestu
    kierowcy samochodów to można by było bardzo dużo ugrać. Myślisz że w moim
    odczuciu nakaz sprzątania śniegu przez prywatnego właściciela posesji na nie
    swoim chodniku jest słuszny. Nie jest. Ale takie jest prawo. Dokąd się nie
    zmieni to będą ich ganiać i wypisywać mandaty. Można sobie wyobrazić sytuację że
    zmienia się prawo i miasto sprząta wszystkie chodniki. Sprzątanie kosztuje. Od
    razy wzrastają podatki od nieruchomości, psów, wody, powietrza. Jak ktoś nie
    chce sam zgarniać śniegu to teraz może wynająć kogoś i zapłaci mu kilka złotych
    za godzinę odśnieżania. Jak by robiło to samo miasto to byłby przetarg. Wygrał
    by go wujka Zdziśka brata szwagra syn. Robotnikom by płacił 6 zł na godzinę a
    sam wystawiał rachunki 80 zł/h. Odśnieżał by po łebku bo wujka Zdziśka brata
    szwagra syna nikt by nie ruszył. Dalej chcesz żeby miasto odśnieżało wszystkie
    chodniki? Kilka lat temu słyszałem taką historię. Od razu przyznaję że nie
    pamiętam kto i gdzie to opowiadał. W dużym wojewódzkim mieście, oczywiście nie
    wiem w jakim. Był przetarg na utrzymanie trawników, kwiatków. Ten co miał go
    wygrać wygadał się przy wódce. Podał stawki, warunki. Inny co to usłyszał
    zmienił nazwę firmy na podobną i wynajął pomieszczenie tak ze ulice się
    zgadzały. Podał do przetargu stawki bardzo zbliżone do tych co wygrywały. I się
    pomylili. Wygrał nie ten co miał wygrać. Podobno, bo ile w tym prawdy nie wiem.
    To był najlepszy pod względem biznesowym rok w jego życiu. Ile w tym prawdy nie
    mam pojęcia a tak ogólnie to sobie to wszystko wymyśliłem. Pozwolisz że powtórzę
    pytanie, czy dalej chcesz żeby miasto sprzątało wszystkie chodniki?