  • 1. Data: 2020-07-03 11:23:39
    Temat: Odwrót od 3G?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy jest jakiś oficjalny odwrót od 3G?
    Z pewnych względów mam na sztywno telefon ustawiony na pracę
    wyłącznie w 3G i od dwóch miesięcy zauważam, że (przynajmniej w Plus)
    zasięgi i transfery są coraz gorsze, nawet w dużych aglomeracjach.
    Wycofywana technologia? Wyłączane wsparcie 3G na wybranych stacjach?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-07-03 14:58:01
    Temat: Re: Odwrót od 3G?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    >zasięgi i transfery są coraz gorsze, nawet w dużych aglomeracjach.
    >Wycofywana technologia? Wyłączane wsparcie 3G na wybranych stacjach?

    O tyle chyba wycofywana, ze im blokuje czestotliwosci, ktore moga uzyc
    na nowe, lepsze uslugi 4G.

    Ale przestalem sledzic wojenki operatorskie ... pozwalaja im zmienic
    technologie ?
    Bo koncesja byla chyba na kokretny typ.

    A gdzies w tle ... moze chca zarobic na Twoim nowym telefonie :-)

    Ewentualnie - moga tam jeszcze byc patenty, oplaty licencyjne, moze
    umowy serwisowe - bo jakos dziwnie te telekomy chca sie pozbyc nawet
    niezbyt starych technologii.

    J.