  • 1. Data: 2010-06-10 10:19:33
    Temat: Oferta TVP HD + ?
    Od: PaPi <...@...3>

    Witam

    W zwiazku z tym, ze zaczyna sie Mundial a moja kochana UPC ma mnie w
    powazaniu i nie uruchamia TVP HD (a TVP2 leci w beznadziejnej jakosci z
    radiolinii) zastanawiam sie nad zakupem czegos co mi pozwoli ogladac
    mistrzostwa swiata w drugim pokoju.
    Po skonczeniu Mundialu fajnie byloby miec dostep do Planete i NG (nie
    zadne Wild).

    Wszystko co mi potrzeba do "szczescia" oferuje Cyfra+. Tyle tylko, ze
    jak sobie to podliczylem to wychodzi troche drogo - 63.90zl (pakiet
    komfortowy +) + 24.90 za HD, czyli razem 88.8 zl za miesiac.
    Do tego pewno jeszcze jakas "aktywacja" ? Szczerze mowiac jestem
    zupelnym nowicjuszem jesli chodzi o zestawy - nie moge na stronie cyfry
    doszukac sie ceny tej aktywacji.

    Idac "po kosztach" jest telewizja na karte, gdzie za potrzebny TVP HD
    placilbym 38.80zl na miesiac. Zadnych zobowiazan i zestaw startowy
    kosztujacy 398zl - w tym 3 miesiace gratis wiec "aktywacja" kosztowalaby
    281.60zl.

    Czy moglibyscie doradzic na co sie zdecydowac ?

  • 2. Data: 2010-06-10 10:23:58
    Temat: Re: Oferta TVP HD + ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
> [...]
    > powazaniu i nie uruchamia TVP HD (a TVP2 leci w beznadziejnej jakosci z
    > radiolinii) zastanawiam sie nad zakupem czegos co mi pozwoli ogladac

    ARD/ZDF HD z Astry i dźwięk z TVP2.

> [...]
    > sobie to podliczylem to wychodzi troche drogo - 63.90zl (pakiet komfortowy
    > +) + 24.90 za HD, czyli razem 88.8 zl za miesiac.

    Nie ma promocji 50%?

> [...]
    > 281.60zl.
    >
    > Czy moglibyscie doradzic na co sie zdecydowac ?

    Dalej drogo.
    A Polast sprawdzałeś?
    Też mieli mieć TVP HD.

  • 3. Data: 2010-06-10 10:43:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:

> [...]
    > placilbym 38.80zl na miesiac. Zadnych zobowiazan i zestaw startowy
    > kosztujacy 398zl - w tym 3 miesiace gratis wiec "aktywacja" kosztowalaby

    nie aktywacja tylko koszt dekodera, który jest b. przyzwoity.
    poza tym ma już dodaną opcje multiroom, więc do podpięcia do
    dekodera n jako mastera.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-06-10 10:45:37
    Od: PaPi <...@...3>

    > nie aktywacja tylko koszt dekodera, który jest b. przyzwoity.
    > poza tym ma już dodaną opcje multiroom, więc do podpięcia do
    > dekodera n jako mastera.

    Wiesz, tak czy owak nie mam zamiaru brac duzej N-ki. Gdyby bylo planete
    + NG to z pewnoscia tak.
    Teraz po prostu szukam wyjscia - czy zaplacic wiecej za cyfre i
    podzielic ja na dwa pokoje (jak tam wyglada multiroom ?) rezygnujac z
    UPC czy dolozyc najtaniej TNK, ktora pozniej ewentualnie dalbym na
    dzialke nad jeziorem (gdzie i tak nie ogladam TV).

  • 5. Data: 2010-06-10 10:57:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:
> [...]

    sprostowanie, jednak się nie da połączyć tnk i n

    > Wiesz, tak czy owak nie mam zamiaru brac duzej N-ki. Gdyby bylo planete
    > + NG to z pewnoscia tak.

    to tylko na c+

    > Teraz po prostu szukam wyjscia - czy zaplacic wiecej za cyfre i
    > podzielic ja na dwa pokoje

    decyzja należy do Ciebie, ale chyba lepiej bez umowy - niechcesz - nie
    płacisz - nikt nie straszy krukiem ;-)

  • 6. Data: 2010-06-10 11:54:54
    Od: a...@p...pl

    a nie taniej zainswestowac w piwko i chodzic do kumpla "niby" na
    mecze.....

    Zakladajac cene piwa na 2.5 i ew. twoje koszty za mozliwosc ogladania
    na kwote TNK HD ca 400 zl + ew. aktywacja HD PRemium za 1 miesiac + 20
    zl

    ca 420 : 2.5 = 168 piw (bez kaucji)
    ilosc meczy 64 co daje ca 2.6 piwa na jeden mecz. Troche malo, ale
    przyjemniej, takze bez zobowiazan wynikajacych z umowy (w kazdym
    momencie mozesz przestac piw). Istnieje niebezpieczenstwo, ze wyjscia
    ci sie spodobaja i wpadniesz w nalog, kobieta cie zostawi i wyladujesz
    na izbie (wtedy koszty wzrosna).

    Pozdrawiam

    ps. mysle, ze pomysl Cavalio: ARD/ZDF z Astry + fonia z TVP jest
    najlepszym rozwiazaniem

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-06-10 12:10:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > ps. mysle, ze pomysl Cavalio: ARD/ZDF z Astry + fonia z TVP jest
    > najlepszym rozwiazaniem

    o ile te mecze będą warte uwagi.

  • 8. Data: 2010-06-10 12:11:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > o ile te mecze będą warte uwagi.

    Nawet jak nie będą - to oglądasz za friko.

  • 9. Data: 2010-06-10 12:22:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nawet jak nie będą - to oglądasz za friko.

    jak masz drugi lnb

  • 10. Data: 2010-06-10 12:25:08
    Od: PaPi <...@...3>

    > jak masz drugi lnb

    A po polsku ?
    Z waszej dyskusji zrozumialem (?) tyle.
    Jest mozliwosc podpiecia i za darmo ogladania (FTA) kanalow niemieckich.
    Tyle tylko, ze pewno trzeba miec jakis dekoder satelitarny HD ? Prawda ?
    Ile takie cos kosztuje ?

    Poza tym, tak sobie mysle, obraz z ZDFu a fonia z TVP2. Nie ma tam
    jakichs problemow z przesunieciem dzwieku w stosunku do obrazu ?

    Z tego co sie zdazylem zorientowac Cawallino ma C+. Ile kosztuje tam
    zestaw montazowy by ogladac HD z nagrywaniem ? Jak dziala tam multiroom
    ? Bo w przypadki TNK specjalnego wyboru nie ma.