  • 1. Data: 2010-03-16 07:51:22
    Temat: Okazja - zdjecia na piance za pol ceny...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Zostalo mi troche miejsca na arkuszach i moge zaoferowac
    tansze wykonanie powiekszen naklejonych na pianke gr 5mm,
    foliowanych folia satynowa z filtrem UV.

    Dostepny rozmiar do wykorzystania to 40x80cm w ilosci sztuk 6.

    Mozna tam wstawic jedno zdjecie 40x80cm, badz jedno mniejsze
    lub kilka mniejszych np. dwa zdjecia 30x40cm itd byle nie mniejsze
    niz 20x30cm. Zdjecia musza byc KOLOROWE, nie b&w.

    Cena za format 40x80cm - 39zl czyli polowa normalnej ceny.

    Pliki musze dostac DZISIAJ do godziny 13.oo

    Jesli ktos jest zainteresowany prosze o maila.

    Jakub Jewuła
    www.skanowanie.com.pl www.oprawafotografii.com.pl

  • 2. Data: 2010-03-16 07:56:35
    Temat: Re: Okazja - zdjecia na piance za pol ceny...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    PS. Zdjecia mozna pozniej oprawic u mnie w ramki,
    ale to juz na spokojnie.

  • 3. Data: 2010-03-16 09:50:30
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Juz zaklepane...

  • 4. Data: 2010-03-16 14:41:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ps2 ;)

    Pojawilo sie jeszcze:

    1szt 30x100cm - 35zl
    5szt 20x120cm - 30zl

    Pliki najpozniej jutro w poludnie.

    Gdy ktos byl zainteresowany to prosze o maila.