  • 1. Data: 2010-02-22 09:14:33
    Temat: Olympus to go completely mirrorless!
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    http://43rumors.com/ft4-olympus-to-go-completely-mir
    rorless/

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 2. Data: 2010-02-22 12:24:45
    Temat: Re: Olympus to go completely mirrorless!
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" napisał
    > http://43rumors.com/ft4-olympus-to-go-completely-mir
    rorless/

    Ciekawostka.
    Czyli jakby pierwszy wyłom w murze i jakby dowód na to, że bezlustrowa
    koncepcja jednak nie zdechnie.

    adam

  • 3. Data: 2010-02-22 14:56:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > Czyli jakby pierwszy wyłom w murze i jakby dowód na to, że bezlustrowa
    > koncepcja jednak nie zdechnie.

    Nie zdechnie? Lustra zdechną, w ciągu pięciu lat przejdą na rynek profi,
    a za dziesięć w ogóle koniec. I bosko.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2010-02-22 16:47:04
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Nie zdechnie? Lustra zdechną, w ciągu pięciu lat przejdą na rynek profi, a
    > za dziesięć w ogóle koniec. I bosko.

    Ja przez chwilę myślałem, że jednak lustro pozostanie, a bezlustrowe patenty
    chwilę pokręcą się na rynku i znikną. Mało to już było w historii (nie tylko
    fotografii) takich rozwiązań, które mimo, że lepsze były wypierane przez
    gorsze ?
    No ale skoro pierwszy producent, który ma w asortymencie lustra mówi, że je
    pogoni to już na coś wskazuje.

    adam

  • 5. Data: 2010-02-22 17:05:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > patenty chwilę pokręcą się na rynku i znikną. Mało to już było w
    > historii (nie tylko fotografii) takich rozwiązań, które mimo, że lepsze

    W świecie materialnym zwykle rozwiązania ''bez czegoś'' wypierają
    rozwiązania ''z czymś'', bo to się bardziej opłaca.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co zostało sfinansowane ze środków Unii nie może podlegać żadnym zmianom!/

  • 6. Data: 2010-02-22 17:38:50
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > No ale skoro pierwszy producent, który ma w asortymencie lustra mówi, że
    > je
    > pogoni to już na coś wskazuje.

    biznes im się nie kręci to dorabiają ideologię, że niby sami rezygnują a
    nie, że klienci się odwrócili od ich produktów.

  • 7. Data: 2010-02-22 18:02:16
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "TheGuru" napisał

    > biznes im się nie kręci to dorabiają ideologię, że niby sami rezygnują a
    > nie, że klienci się odwrócili od ich produktów.

    A odwrócili się ?
    Mam wrażenie, że cała seria E od lat sprzedaje się dość dobrze.

    adam

  • 8. Data: 2010-02-22 20:04:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 17:47:04 +0100, adam napisał(a):

> [...]
    > fotografii) takich rozwiązań, które mimo, że lepsze były wypierane przez

    Tja.. ostatnio dałem koleżance aparat żeby mi fotkę pstryknęła to długą
    chwilę zajęło jej zajarzenie że trzeba zajrzeć w dziurę... Matówki nie
    są wcale takie popularne żeby się same obroniły "bo są".
    Poza tym odkąd mam dSLR to zacząłem zauważać że matówki są dupne... ciężko
    ustawić ostrość, głębię ostrości pokazują o 2 działki większą niż będzie
    na matrycy. Gdyby nie to że LCD jest jeszcze gorszy... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2010-02-23 00:18:32
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał

> [...]
    > ustawić ostrość, głębię ostrości pokazują o 2 działki większą niż będzie
    > na matrycy. Gdyby nie to że LCD jest jeszcze gorszy... ;-)

    Zależy który, ten w G1 (właściwie LVF) zmiata wszystkie lustra pentamirror i
    sporą część z pryzmatem ; )
    Oczywiście nie chodzi mi o zależność związaną z samym typem pryzmatu ale
    powiązaną z tym klasą aparatu i jego wizjera.

    adam

  • 10. Data: 2010-02-23 00:18:45
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > W świecie materialnym zwykle rozwiązania ''bez czegoś'' wypierają
    > rozwiązania ''z czymś'', bo to się bardziej opłaca.

    Ale czasem lepiej wciskać sprawdzoną, aczkolwiek przeterminowaną nieco
    technologię, bo nie trzeba czynić zbyt daleko posuniętych zmian.
    Obawiałem się (i wydaje mi się, że nadal jest takie ryzyko), że
    przekonstruowanie szkieł może się kiepsko bilansować finansowo i wszystko
    razem będzie usprawiedliwieniem dla przedłużonego żywota dSLR.

    adam