  • 1. Data: 2010-02-22 08:45:03
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/08 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie,

    Przepraszam za nieobecnosc i dziekuje Sławkowi za
    zastepowanie mnie w otwieraniu nowych watkow.

    Jak zwykle dziekuje autorom zdjec z ubieglego
    tygodnia - BTW bardzo obfitego w ciekawe obrazy
    jak na przyklad zdjecia Janka

    http://grejt.grejt.pl/10/12/1.htm#0

    czy Anjaya

    http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=4361191939

    Warto tez rzucic okiem na tatrzanska opowiesc maniaaa
    oraz jeszcze na kilka innych zdjec

    Tak wiec mozna w minionym watku milo spedzic pare chwil,
    ale teraz juz zapraszam do chwalena sie swoimi zdjeciami
    w nowym watku nr 8

    No i jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-02-22 09:09:13
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/08 - fotoplenery.eu
    Od: "Anjay" <g...@i...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy Anjaya
    >
    > http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=4361191939
    >
    > Warto tez rzucic okiem na tatrzanska opowiesc maniaaa

    dziekuje bardzo

    oto efekt wczorajszego spaceru

    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4378633096&siz
    e=large

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-02-22 11:25:25
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Feb 22, 8:45 am, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > (...)
    > zapraszam do chwalena sie swoimi zdjeciami
    > w nowym watku nr 8

    Pozwole sobie premierowo dorzucic cos od siebie:

    http://www.viewonblack.com/flickr/4372949570/d/w - spacer w piatkowy
    lancz, ladnie swiecilo pod katedra.

    Przy okazji - sa jakies reguly Zdjec Tygodnia, ktore mozna gdzies
    przeczytac?

    P.

  • 4. Data: 2010-02-22 11:34:30
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Uzytkownik "Profesor Nic" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    k.googlegroups.com...
> [...]
    > lancz, ladnie swiecilo pod katedra.
    > Przy okazji - sa jakies reguly Zdjec Tygodnia, ktore mozna gdzies

    Reguly sa dosc proste - calkowity ich brak :-)
    Dajemy zdjecie ktore zrobilismy w danym tygodniu,
    albo w danym tygodniu spodobalo sie nam starsze z wlasnych zbiorow.
    Czyli dowolnosc - oczywiscie najlepiej jak bedzie to zdjecie fajne :-)
    Tylko nie pytaj co to znaczy ":fajne" :-)) bo dla kazdego znaczy
    to zupelnie cos innego.

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.FotoPlenery.eu

  • 5. Data: 2010-02-22 13:04:17
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    tomek wrote:
    > Witam wszystkich serdecznie,
    >
    > Przepraszam za nieobecnosc i dziekuje Sławkowi za
    > zastepowanie mnie w otwieraniu nowych watkow.

    Debiut startowy oraz kilka zdjęć z:

    http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/KJSLiman
    owa#5440769604453371330

    Ew. calość:

    http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/KJSLiman
    owa

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 6. Data: 2010-02-22 16:04:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Idzie wiosna:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/13/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2010-02-22 16:30:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Idzie wiosna:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/13/1.htm

    Sądząc po kolorze cienia, to chyba raczej wrzesień... ;-)

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2010-02-22 16:32:31
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Idzie wiosna ...

    Troche poza watkiem, ale bardzo mi sie to podoba
    http://grejt.grejt.pl/10/08/3.htm

  • 9. Data: 2010-02-22 16:49:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "John Smith" napisał

    > Sądząc po kolorze cienia, to chyba raczej wrzesień... ;-)

    Ta kupa brudnego śniegu wyraźnie na to wskazuje ; )

    adam

  • 10. Data: 2010-02-22 16:50:56
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał