  • 1. Data: 2009-02-23 11:17:28
    Temat: Opera, select multiple i hover
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    W arkuszu stylów mam taki oto prosty zapis:

    select option:hover{
    background:#000;
    }

    Potem jest zwykły html:
    <select multiple="multiple" id="test">
    [...]

    O ile w Firefoksie mam efekt dokładnie taki, jaki oczekiwałem, o tyle w
    Operze 9.63 w ogóle to nie działa dobrze, tzw. efektu hover nie ma
    wcale, a po kliknięciu w dowolną opcję <option> przeglądarka ustawia na
    "jakiś" (nie wiem czy to nie jakiś standardowy wbudowany w przeglądarkę
    kolor, bo nie mam takiego w swoim arkuszu stylów) kolor tło, potem
    kliknięcie w następny <option> powoduje, że w tej pierwszej opcji, którą
    wybrałem wcześniej, ustawia się tło na #000.

    I teraz każde kolejne kliknięcie w następną opcję nie powoduje
    zniknięcia tła #000 z pierwszej opcji, ale jest ciągle widoczne i
    zaznaczone. Jeśli kliknę poza pole <select>, to stan przywracany jest do
    standardowej wersji.

    Czy to normalne zachowanie Opery? Bo jakoś w Google nie mogę znaleźć
    informacji czy to bug czy też ja mam coś nie tak w arkuszu stylów.

    --
    Peter

  • 2. Data: 2009-02-23 18:58:06
    Temat: Re: Opera, select multiple i hover