  • 1. Data: 2009-02-23 10:35:01
    Temat: wysokość: menu, treść - Jak zawsze problemy z CSS i IE
    Od: w...@g...com

    Witam
    Samodzielne rozwiązanie problemu przerasta moje możliwości...

    Mam "standardowy" szablon, nagłówek, 2 kolumny (float left, right w
    kontenerze display:block), stopka.

    I w 1 na 4 IE stopka zaczyna się, jak menu się kończy, a treść wystaje
    pod spodem.

    "faux columns" nie pomogło, tak samo jak: <br style="clear: both;" />

    Nie jestem w stanie powiedzieć, jakie dokładnie to IE jest, bo
    1) wygląda jak IE 7
    2) nie da się otworzyć okienka Pomoc -> IE Informacje
    3) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer mówi, że
    jest to IE 6.0

  • 2. Data: 2009-02-23 11:28:19
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    w...@g...com pisze:
    > Witam
    > Samodzielne rozwiązanie problemu przerasta moje możliwości...
    >
    > Mam "standardowy" szablon, nagłówek, 2 kolumny (float left, right w
    > kontenerze display:block), stopka.

    Dla kontenera, który obejmuje dwie kolumny ustaw takie parametry:

    .kontener:after {
    content:".";
    display:block;
    height:0;
    clear:both;
    visibility:hidden;
    }
    .kontener {display:inline-block;}
    /* Hide from IE Mac \*/
    .kontener {display:block;}
    /* End hide from IE Mac */

    Prawdopodobnie niespecjalnie najlepiej czyścisz float-y, a podany
    przykład przeze mnie bazuje na tekście z
    http://www.positioniseverything.net/easyclearing.htm
    l (widzę, że jest
    trochę bardziej uaktualnione od tego, co podałem).

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-02-23 12:13:58
    Od: w...@g...com

    On 23 Lut, 12:28, Peter May <p...@p...fm> wrote:

> [...]

    zhttp://www.positioniseverything.net/easyclearing.ht
    ml(widzę, że jest
    > trochę bardziej uaktualnione od tego, co podałem).

    Dzięki za szybką odpowiedź, jak podałeś ten adres okazało się, że
    twórca szablonu już tam był :) (sic: nie ma to jak rozmnożenie
    plików) I nawet używa tych samych klas.

    ma ktoś jeszcze jakieś inne pomysły - w ostateczności przewymiaruję to
    javascriptem. Ale takie rozwiązanie będzie naprawdę `fe`...

    dzięki, pozdro, WojtekB

    ps: polecacie coś do poczytania dla programisty PHP, dla którego mały
    projekt, to taki co ma 20 000 linii kodu, nie wyobraża sobie
    javascriptu bez jQuery/prototype lub choć moo.fx, wie jak używać
    dziedziczenia w css, ale grafik w poprzedniej firmie upodobał sobie
    tabelki... A teraz sam sobie jest grafikiem :)

  • 4. Data: 2009-02-23 18:40:31
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    w...@g...com pisze:
    > Mam "standardowy" szablon, nagłówek, 2 kolumny (float left, right w
    > kontenerze display:block), stopka.
    >
    > I w 1 na 4 IE stopka zaczyna się, jak menu się kończy, a treść wystaje
    > pod spodem.

    My tutaj wróżymy tylko z linków :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {